d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Auch, Ingegroeide Nagel > Pijnlijk ^^
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 12 2008 11:15am
Quote (Flatulence @ Wed, 12 Mar 2008, 18:13)
raar belgs


PLEONASME

Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 12 2008 11:25am
Quote (Demonsangel @ Wed, Mar 12 2008, 07:15pm)
braken = overgeven? oO
Volgens mijn vriend vandale wel.

Quote (WemyNM @ Wed, Mar 12 2008, 07:15pm)
PLEONASME
^^
Net zoals vieze homo, of kankergeile Bob.

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 12 2008 11:38am
Quote (Flatulence @ Wed, Mar 12 2008, 06:25pm)
Volgens mijn vriend vandale wel.


Waarom zei je dan braken is een vorm van poepen? oO

This post was edited by Demonsangel on Mar 12 2008 11:38am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 12 2008 11:40am
Quote (Demonsangel @ Wed, Mar 12 2008, 07:38pm)
Waarom zei je dan braken is een vorm van poepen? oO
Omdat, voor zover ik weet, poep uit je anus komt en niet uit je mond.

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 12 2008 11:54am
Quote (Flatulence @ Wed, Mar 12 2008, 06:40pm)
Omdat, voor zover ik weet, poep uit je anus komt en niet uit je mond.


Jah, eindelijk ben je er!

Verbind nu eens de twee woorden en zeg me wat je denkt uit te komen smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 12 2008 12:11pm
Astma soms..... en allergisch vs noten pinda's
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 12 2008 12:11pm
Mis ik nu iets of zit je nu te zeggen dat braken = overgeven = poepen
dus braken = overgeven = kotsen = spauwen = mond
en poepen = overgeven = schijten = anus
dus mond = anus?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 12 2008 12:13pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, Mar 12 2008, 07:54pm)
Jah, eindelijk ben je er!

Verbind nu eens de twee woorden en zeg me wat je denkt uit te komen smile.gif
Hmm, interessant, hoe komt die faeces dan omhoog?

This post was edited by Flatulence on Mar 12 2008 12:14pm
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 12 2008 12:30pm
Quote (WemyNM @ Wed, 12 Mar 2008, 17:50)
Voorhoofdsholtekraakbeenkanker.
Als gevolg daarvan groeit er een gigantisch pusgezwel uit mijn kuit.
Verder komt er tijdens de stoelgang veel diksappig transparant vocht uit mijn neusgaten, waarbij een vrij pregnante onwelriekende geur vrijkomt.

Vanavond naar de paragnost om te zien of ik nog meer aandoeningen ga krijgen.

JEUH...

O ja.
En ik wil aandacht.
HEEL VEEL AANDACHT.


als je respectpunten kon uitdelen op dit forum had ej er nu n paar gehad XD
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 12 2008 01:07pm
Quote (Flatulence @ Wed, Mar 12 2008, 07:13pm)
Hmm, interessant, hoe komt die faeces dan omhoog?


Door permanente afsluiting van de colon of andere darm, only way out is up!
Kan onder andere door obstructie in de darm, of daar een letterlijke knoop, en nog 2 redenen...

This post was edited by Ov2rkill on Mar 12 2008 01:10pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll