d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Pinkpop!!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 44
Joined: Mar 12 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2008 05:41pm
Quote (CorvX @ Wed, Mar 12 2008, 10:45pm)
Als je echt wil pitten zit je beter bij concertjes die gewoon in kleinere kroegen/zalen zijn. Vind ik dan hé


Berend, de koning van de ondergrondse underground mosh-pitjes =O

Hmmm, ik keek net op de site van Waldrock, maar van die line-up word ik ook niet zo blij =(

tenshinhan: op de Rotonde slapen? Hotel, motel holiday-inn?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 12 2008 05:52pm
Quote (ShaniaTwan @ Thu, 13 Mar 2008, 00:41)
Berend, de koning van de ondergrondse underground mosh-pitjes =O

Hmmm, ik keek net op de site van Waldrock, maar van die line-up word ik ook niet zo blij =(

tenshinhan: op de Rotonde slapen? Hotel, motel holiday-inn?


Peter!, me msn doet 't weer eens niet dus kan niet online komen hehe.
Maja, je heb gelijk met de line up van Waldrock, is eigenlijks helemaal niks. Op Slayer na dan hehe.
Maar ik kom dan ook meerendeels voor de camping, de camping zelf is 't grootste feest! hehe, en voor Waldrock zelf heb ik nog nooit betaald, dus wat er verder speelt kan me ook niet heel veel schelen.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 13 2008 04:07am
Quote (tenshinhan @ Wed, Mar 12 2008, 11:06pm)
Ik ga voor de 6de x

En zoals gewoonlijk het gehele weekend,dag van te voren op de Rotonde slapen, en dan de 1ste dag op Camping A onze Party tent en de kleine tentjes opzetten.

Word weer super (hoop alleen dat het weer beter wordt dan verleden jaar)


haha op de rotonde slapen, ik pleur mn auto der neer en gaan we op de ps2, en joints roken de hele avond tongue.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 13 2008 05:38am
Quote (Malakas @ Thu, 13 Mar 2008, 12:07)
haha op de rotonde slapen, ik pleur mn auto der neer en gaan we op de ps2, en joints roken de hele avond tongue.gif


Hoezo haha elk jaar zijn er ruim 50mensen die daar pitten super gezellig enz.

en hotel nah wrm een tentje of me auto vind best voor 1dagie

Edit : we gaan ook met een best grote groep ATM 18man/vrouw we nemen een berlingo busje mee die douwen we vol met allenmaal Spullen voor pinkpop en dan gaan we met 2 maby 3 tourbus douwen we iedereen in dan lkkr richting landgraaf daaro in de buurt bij de rotonde lkkr parkeren tentjes opzetten somige pitten in de bus andere lkkr buiten licht ook aan het weer afcourse

This post was edited by tenshinhan on Mar 13 2008 05:41am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 13 2008 05:42am
Meh, ik vind niet echt dat er iets goeds komt op pinkpop, dus ik ga er ook niet heen tongue.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 13 2008 05:43am
Quote (tenshinhan @ Thu, 13 Mar 2008, 13:38)
Hoezo haha elk jaar zijn er ruim 50mensen die daar pitten super gezellig enz.

en hotel nah wrm een tentje of me auto vind best voor 1dagie

Edit : we gaan ook met een best grote groep ATM 18man/vrouw we nemen een berlingo busje mee die douwen we vol met allenmaal Spullen voor pinkpop en dan gaan we met 2 maby 3 tourbus douwen we iedereen in dan lkkr richting landgraaf daaro in de buurt bij de rotonde lkkr parkeren tentjes opzetten somige pitten in de bus andere lkkr buiten licht ook aan het weer afcourse


En het mooie is, jij kan met iedereen naar bed.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 13 2008 06:14am
afcourse gekkie
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 13 2008 06:20am
Quote (tenshinhan @ Thu, Mar 13 2008, 12:38pm)
Hoezo haha elk jaar zijn er ruim 50mensen die daar pitten super gezellig enz.

en hotel nah wrm een tentje of me auto vind best voor 1dagie

Edit : we gaan ook met een best grote groep ATM 18man/vrouw we nemen een berlingo busje mee die douwen we vol met allenmaal Spullen voor pinkpop en dan gaan we met 2 maby 3 tourbus douwen we iedereen in dan lkkr richting landgraaf daaro in de buurt bij de rotonde lkkr parkeren tentjes opzetten somige pitten in de bus andere lkkr buiten licht ook aan het weer afcourse


11 mei ga ik wel nog naar landgraaf. ^^

http://www.arrow.nl/rock/index.php?option=com_content&task=view&id=1083
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 13 2008 10:24am
Quote (Skulvar @ Thu, Mar 13 2008, 01:20pm)


jij bent niet welkom sad.gif

haha tuurljik wel biggrin.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 13 2008 10:25am
Iemand in mijn nabije kringen gaat tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll