Quote (ShaniaTwan @ Thu, 13 Mar 2008, 00:41)
Berend, de koning van de ondergrondse underground mosh-pitjes =O
Hmmm, ik keek net op de site van Waldrock, maar van die line-up word ik ook niet zo blij =(
tenshinhan: op de Rotonde slapen? Hotel, motel holiday-inn?
Peter!, me msn doet 't weer eens niet dus kan niet online komen hehe.
Maja, je heb gelijk met de line up van Waldrock, is eigenlijks helemaal niks. Op Slayer na dan hehe.
Maar ik kom dan ook meerendeels voor de camping, de camping zelf is 't grootste feest! hehe, en voor Waldrock zelf heb ik nog nooit betaald, dus wat er verder speelt kan me ook niet heel veel schelen.