d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Moet Je Een Html Tradelist Plaatse?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 12 2008 04:43am
Maak gewoon overal screens van en edit die dan met een program zodat ze niet al te groot zijn, en post dan die screens gewoon..
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 12 2008 10:14am
Quote (Apachai @ Wed, Mar 12 2008, 10:43am)
Maak gewoon overal screens van en edit die dan met een program zodat ze niet al te groot zijn, en post dan die screens gewoon..


het gaat juist om html omdat je hiermee gewoon 1 hele char kan doen door inventory dumper zonder al te veel tijd aan typen of kutten in paint.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll