Quote (Apachai @ Wed, Mar 12 2008, 10:43am)
Maak gewoon overal screens van en edit die dan met een program zodat ze niet al te groot zijn, en post dan die screens gewoon..
het gaat juist om html omdat je hiermee gewoon 1 hele char kan doen door inventory dumper zonder al te veel tijd aan typen of kutten in paint.