Quote (Wuben[NM] @ Sun, Mar 9 2008, 11:20pm)
Kom eens op skype/msn, jeweett gewoon gunnen.
ik heb ook skype. wat bedoel je precies met gunnen? als het hier gaat om een fps, ik speel ze vrijwel allemaal.
@aftersjok, je sig is focking lelijk
waar is die link naar je zelda spelletje met dat virus erin?> ik wil weten of het nog leuke reacties heeft gegeven.