d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Commandos 1,2,3 > Iemand Ooit Gespeeld?
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 9 2008 07:21am
vond het veel te moeilijk bij mij was het altijd

Save, Load, Load, Load, Save, Load, Load tongue.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 9 2008 07:30am
Quote (AfterShock @ Sun, Mar 9 2008, 02:21pm)
vond het veel te moeilijk bij mij was het altijd

Save, Load, Load, Load, Save, Load, Load tongue.gif


lol dat komt me bekend voor tongue.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 9 2008 07:42am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 9 Mar 2008, 14:53)
hehe de eerste game "behind enemy lines" is nog uit te spelen tongue.gif
ik weet nog dat ik missie 20 speelde (de laatste) en er toch zeker 20 uur over gedaan heb ^^... zenuwslopend... soms 15 minuten bezig om 1 ventje uit te schakelen
maar call of duty was nog moeilijker vond ik ...

bij behind enemy lines waren de eerste missies nog vrij simpel ... bij call of duty was het direct moeilijk.... het leukste in call of duty was toch wel in de zoo ^^ zalige missie...

maar nu heb ik problemen met Commandos 2 weer aan de praat te krijgen :'(.... kwil die nog eens uitspelen op very hard...


btw: ... welke missie was die met dat bootje? de eerste toch niet? biggrin.gif:d


Ik vond ze altijd wel meevallen. Het was wel veel trial-and-error, maar op een gegeven moment weet je wel hoe de vijand reageert. In deel 1 was het de Decoy die alles kon, ook een lijk neerleggen en dan wachten werkte goed.

In deel 2 waren het de sigaretten die je voor 90% van de vijanden gebruikte. Werd alleen wel gek van die puzzelstukjes zoeken.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 9 2008 07:52am
domste spel ooit , heb het gekocht 10 min gespeeld
sindsdien ligt het in men kast weg te rotten

edit : commandos 3

This post was edited by cranium-sf on Mar 9 2008 07:52am
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Mar 9 2008 08:02am
Ooit is bij een maat gespeeld commandos 1 gespeeld vele jaren geleden, heb er nooit wat aan gevonden persoonelijk.
Ik zou die games laten voor wat ze zijn happy.gif
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Mar 9 2008 08:42am
mijn vader heeft ze ooit gespeelt alle 3 we hebben ze nog origineel liggen hier maar worden niet meer gespeelt mischien over een tijdje weer als tie wat meer tijd heeft denk ik smile.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 9 2008 09:44am
Zwaar frustrerend. En maar blijfen kruipen als je verrot wordt geschoten... verdomme.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 10 2008 07:09am
Heb aan Behind enemy lines heel wat uurtjes plezier gehad biggrin.gif kom nu gelijk weer op het idee om het uit de kast te pakken happy.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 10 2008 08:30am
Quote (cranium-sf @ Sun, 9 Mar 2008, 14:52)
domste spel ooit , heb het gekocht 10 min gespeeld
sindsdien ligt het in men kast weg te rotten

edit : commandos 3


Had precies hetzelfde hier, nou bijna dan. Ik had 't spel gedownload, en 20 minuten na de install weer verwijderd.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 10 2008 09:10am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 9 Mar 2008, 14:42)
Ik vond ze altijd wel meevallen. Het was wel veel trial-and-error, maar op een gegeven moment weet je wel hoe de vijand reageert. In deel 1 was het de Decoy die alles kon, ook een lijk neerleggen en dan wachten werkte goed.

In deel 2 waren het de sigaretten die je voor 90% van de vijanden gebruikte. Werd alleen wel gek van die puzzelstukjes zoeken.


godmode en renne maar tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll