d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Closed Topics
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 7 2008 10:35am
Toch jammer dat die laffe hond van een Feargod zich hier niet meer laat zien.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 7 2008 10:55am
Meh, hij's nu retired. Zonder nieuwe mod is 't forum sowieso ten dode opgeschreven. Voorzover het nog niet dood is, dan.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 7 2008 10:56am
Quote (xxrey-apoxx @ Fri, Mar 7 2008, 04:17pm)
dutch forum was vroeger best wel leuk nu is het alleen nog maar spamming
er word veel gescholden en meer van die troep sad.gif

ik denk dat paul eens grote schoonmaak moet maken onder bepaalde jsp leden hier op dutch forum
bv multies eruit halen en div. ip ban''s geven
word het mischien toch weer net als vroeger wink.gif


dan zit je nog met een probleem
al die spammers / multys weg , wie blijft dan nog over? biggrin.gif niet veel hoor
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 7 2008 11:03am
Quote (mod-termi @ Fri, 7 Mar 2008, 17:34)
zal ze zeker doen


wrm zeg jij dat ?
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 7 2008 11:05am
Quote (cranium-sf @ Fri, Mar 7 2008, 06:56pm)
dan zit je nog met een probleem
al die spammers / multys weg , wie blijft dan nog over? biggrin.gif  niet veel hoor


Maarja zo als het nu gaat kan het ook niet langer wink.gif toch ?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 7 2008 11:14am
Het is allemaal simpel, hoe meer spam en onzin er gepost wordt hoe strenger er wordt opgetreden.
En sommige, laat staan alle, mensen die hier 'al' een jaar zijn hebben hun best dus wel degelijk gedaan om de boel vol te spammen.

Het probleem is gewoon dat mensen zich dus wel degelijk achter hun scherm beschermen en zo volslagen, onbezonnen en onbegrijpbare onzin verkopen.
Vooral de stoerdoenerij en het uitkafferen van mensen viert hoogtij op dit moment, waarom dit juist gebeurd houd me nog steeds in het ongewisse.
Is het om aandacht te krijgen, weze het dan positief of negatief? Is het om een punt duidelijk te maken, of is het uit pure onwetendheid? wie weet!

Dat mensen zich dan vervolgens nog eens voordoen als iemand die ze niet zijn baart me wederom zorgen, weze het iemand van het andere geslacht of een stoere kerel die al meer dan 50 vrouwen in bed gekregen heeft.
Zo een vals gedrag stellen komt altijd uit, ook al scheidt een computerscherm ons van elkaar. Trouwens, acceptatie van anderen kan alleen maar komen als je jezelf bent, wat voor een rotkarakter je ook hebt.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 7 2008 11:24am
Quote (Ov2rkill @ Fri, 7 Mar 2008, 18:14)
Het is allemaal simpel, hoe meer spam en onzin er gepost wordt hoe strenger er wordt opgetreden.
En sommige, laat staan alle, mensen die hier 'al' een jaar zijn hebben hun best dus wel degelijk gedaan om de boel vol te spammen.

Het probleem is gewoon dat mensen zich dus wel degelijk achter hun scherm beschermen en zo volslagen, onbezonnen en onbegrijpbare onzin verkopen.
Vooral de stoerdoenerij en het uitkafferen van mensen viert hoogtij op dit moment, waarom dit juist gebeurd houd me nog steeds in het ongewisse.
Is het om aandacht te krijgen, weze het dan positief of negatief? Is het om een punt duidelijk te maken, of is het uit pure onwetendheid? wie weet!

Dat mensen zich dan vervolgens nog eens voordoen als iemand die ze niet zijn baart me wederom zorgen, weze het iemand van het andere geslacht of een stoere kerel die al meer dan 50 vrouwen in bed gekregen heeft.
Zo een vals gedrag stellen komt altijd uit, ook al scheidt een computerscherm ons van elkaar. Trouwens, acceptatie van anderen kan alleen maar komen als je jezelf bent, wat voor een rotkarakter je ook hebt.


krachtig gesproken/getypt.

desalniettemin komen leugens niet altijd uit. je kan besluiten om weg te gaan en niemand die ooit wie wie je werkelijk bent.

van de andere kant.. als je je anders voordoet hier dan hoe je werkelijk bent, dan probeer je dus n imago op te bouwe. wat weer betekent dat dit forum redelijk belangrijk voor je is, waardoor je minder snel weggaat(?)
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 7 2008 11:24am
Props Danny.

Ik vraag me overigens ook af, waarom hier? Het publiek bedraagt wat, 10 mensen? Lijkt me een beetje ambitieloos.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 7 2008 11:30am
Quote (Flatulence @ Fri, 7 Mar 2008, 18:24)
Props Danny.

Ik vraag me overigens ook af, waarom hier? Het publiek bedraagt wat, 10 mensen? Lijkt me een beetje ambitieloos.


Precies, daarnaast begin ik me te ergeren aan zijn spelfouten, overdreven (archaïsche) taalgebruik en de overdaad aan bijvoeglijke naamwoorden, wat in de context averechts werkt.
Maar goed, men zegt: "HEt GaAT OM DUh INHAUWDT!!1!!!!1"
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 7 2008 11:59am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 7 Mar 2008, 18:03)
wrm zeg jij dat ?


ik ken haar redelijk, van guild chat etc.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll