d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stenen Gooien Naar Een Band?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,041
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.22
Mar 6 2008 11:19am
moest ik wel egt naar de band komen kijken en ik wist wie stenen gooide ik zou hem kapot slagen
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 6 2008 11:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Mar 6 2008, 02:36pm)
bril..


eeehm.... dank dat dat op een concert was met meerdere bands...

gooi dan met rotte eieren..


sigh ... het meervoud van band is wel degelijk banden hoor ...
voorbeeld: "mijn auto heeft 4 BANDEN, 1 BAND ervan is kapot omdat een debiel er stenen naar gooide"
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 6 2008 11:57am
Quote (Falkerakatim @ Thu, 6 Mar 2008, 19:46)
sigh ... het meervoud van band is wel degelijk banden hoor ...
voorbeeld: "mijn auto heeft 4 BANDEN, 1 BAND ervan is kapot omdat een debiel er stenen naar gooide"


Komiek van 2008.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 6 2008 12:22pm
Quote (Flatulence @ Thu, 6 Mar 2008, 16:32)
Idioot natuurlijk. Vind de reactie van Nickelback wel terecht.

Op 0:43 is het goed te zien.


ah bedankt, ik zat steeds op te letten toen ze stopte met spelen hehe.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 6 2008 01:25pm
hm ja ze hebben gelijk dat ze stoppen met het concert
al vind ik wel dat die gast een kut stem heeft^^


Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 6 2008 04:38pm
Quote (stefan_FFH @ Thu, Mar 6 2008, 08:25pm)
hm ja ze hebben gelijk dat ze stoppen met het concert
al vind ik wel dat die gast een kut stem heeft^^


hehe valt wel mee, maar ze stopte ook dat was na hun eerste song.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 7 2008 01:23am
Quote (Malakas @ Thu, 6 Mar 2008, 10:20)
Ik zat te surfen op youtube en kwam ik dit filmpje tegen: http://www.youtube.com/watch?v=DH_EEWlH5UE&NR=1 Ik vind het maar belachelijk, als je een band niet moet dan ga je er toch niet heen of wel? je gaat toch geen stenen gooien naar een band omdat je ze niet leuk vind... of ligt het nu aan mij?

discuzz smile.gif


Dan ben je best wel zielig..... De band doet hun best...... al klinkt het voorgeen meter.....
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 7 2008 02:36am
Quote (Falkerakatim @ Thu, 6 Mar 2008, 18:46)
sigh ... het meervoud van band is wel degelijk banden hoor ...
voorbeeld: "mijn auto heeft 4 BANDEN, 1 BAND ervan is kapot omdat een debiel er stenen naar gooide"


probeer je grappig te zijn of ben je achterlijk?


tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 7 2008 08:10am
Quote (Malakas @ Thu, Mar 6 2008, 10:20am)
Ik zat te surfen op youtube en kwam ik dit filmpje tegen: http://www.youtube.com/watch?v=DH_EEWlH5UE&NR=1 Ik vind het maar belachelijk, als je een band niet moet dan ga je er toch niet heen of wel? je gaat toch geen stenen gooien naar een band omdat je ze niet leuk vind... of ligt het nu aan mij?

discuzz smile.gif


Ik denk dat het een festival was waar hun ook optraden..
maar ze waren blijkbaar niet gewenst tongue.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 7 2008 10:59am
Quote (AfterShock @ Thu, Mar 6 2008, 09:46am)
Wat heeft dit voor discussie waarde dan?


heb jij een ander onderwerp dan?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll