d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Moe Gvd Naar Schoolvergadering > Tering - Wat Saai Zeg
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 4 2008 01:41pm
Quote (AfterShock @ Tue, Mar 4 2008, 07:07pm)
Wat doe jij hier nog eigenlijk als ik vragen mag? Je leventje zal wel heel zielig zijn ^^


als je egt in 03 gejoined ben zit je hier al langer als mij.

alstublieft idioot.

als je zogenaamd het antwoord al wist op deze vraag wat dacht je dan dat ik hier nog deed?
+1's halen doe ik niet aan.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 4 2008 01:41pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 4 2008 01:45pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, Mar 4 2008, 07:41pm)
als je egt in 03 gejoined ben zit je hier al langer als mij.

alstublieft idioot.

als je zogenaamd het antwoord al wist op deze vraag wat dacht je dan dat ik hier nog deed?
+1's halen doe ik niet aan.


Ja ik ben echt in '03 gejoined.. kun je niet lezen ofzo? Wat is nou je punt?

+1 halen doe je niet aan idd maar wel aan +10% ^^
Member
Posts: 3,500
Joined: Jun 3 2007
Gold: 0.50
Warn: 100%
Mar 4 2008 01:46pm
Quote (AfterShock @ Tue, Mar 4 2008, 07:45pm)
Ja ik ben echt in '03 gejoined.. kun je niet lezen ofzo? Wat is nou je punt?

+1 halen doe je niet aan idd maar wel aan +10% ^^


stop spamming this forum chicken.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 4 2008 01:47pm
HAHHAA DIE IS GOED.
maakt mij geen fuck uit of ik meer warn krijg of niet.
mijn punt was dat jou leven zielig is en het meine niet simpelweg odmat jij 1.8k posts spammed in 2.5 weken. persoonlijk heb ik daar naast school, werk en sociale activiteiten geen tijd voor.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 4 2008 01:54pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, Mar 4 2008, 07:47pm)
HAHHAA DIE IS GOED.
maakt mij geen fuck uit of ik meer warn krijg of niet.
mijn punt was dat jou leven zielig is en het meine niet simpelweg odmat jij 1.8k posts spammed in 2.5 weken. persoonlijk heb ik daar naast school, werk en sociale activiteiten geen tijd voor.


Tuurlijk wie houd je voor de gek XD

Precies alleen jezelf XD

We weten allemaal dat jij een kleinzielig mager mannetje bent XD
Member
Posts: 3,500
Joined: Jun 3 2007
Gold: 0.50
Warn: 100%
Mar 4 2008 02:01pm
Quote (AfterShock @ Tue, Mar 4 2008, 07:54pm)
Tuurlijk wie houd je voor de gek XD

Precies alleen jezelf XD

We weten allemaal dat jij een kleinzielig mager mannetje bent XD


Je moeder kreeg ballen van staal
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 4 2008 02:05pm
Quote (Krisstoph @ Tue, Mar 4 2008, 08:01pm)
Je moeder kreeg ballen van staal


dude your not dutch stop pretending..
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 4 2008 02:13pm
Quote (AfterShock @ Tue, Mar 4 2008, 07:54pm)
Tuurlijk wie houd je voor de gek XD

Precies alleen jezelf XD

We weten allemaal dat jij een kleinzielig mager mannetje bent XD


ja en +1
ik hoop dat je begrijpt dat ik hier niet verder op in ga.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 4 2008 02:14pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, Mar 4 2008, 08:13pm)
ja en +1
ik hoop dat je begrijpt dat ik hier niet verder op in ga.


Tuurlijk begrijp ik dat.. Je bent op het moment een labiel vogeltje ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll