Quote (AfterShock @ Tue, Mar 4 2008, 07:07pm)
Wat doe jij hier nog eigenlijk als ik vragen mag? Je leventje zal wel heel zielig zijn ^^
als je egt in 03 gejoined ben zit je hier al langer als mij.
alstublieft idioot.
als je zogenaamd het antwoord al wist op deze vraag wat dacht je dan dat ik hier nog deed?
+1's halen doe ik niet aan.
This post was edited by Wasbeertje on Mar 4 2008 01:41pm