Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Mar 4 2008, 01:53pm)
ik zeg altijd uithonen -.- ^^
Ik zeg ook altijd uitwonen hoor.
maarja jij gaat met andere mensen om, misschien moet je twijfelen aan de nederlandse-spelling-skills van de mensen waar je mee omgaat en niet aan die van Mac
btw mac, waar en wanneer ga je dat samen met twan doen?
misschien ken ik ook wel meedoen