d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Apachai? > !!
Prev12
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 4 2008 08:33am
Quote (Zompy @ Tue, Mar 4 2008, 12:47pm)
Hoe kon jij een trusted tag hebben? wat is er gebeurd met je....


hij heeft nooit een trusted tag gehad shit spawn :S


Quote
Twan en ik komen je kankerhard uitwonen in de meivakantie. Props.


veel plezier
ik ga dit jaar naar Brazil
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 08:38am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 4 Mar 2008, 15:33)
veel plezier
ik ga dit jaar naar Brazil


en ik naar Kroatie !! biggrin.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 4 2008 08:59am
Quote (Zompy @ Tue, Mar 4 2008, 12:47pm)
Hoe kon jij een trusted tag hebben? wat is er gebeurd met je....


Jij denkt alleen maar aan TT en internetstatus.. supernerd -.-
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 4 2008 09:41am
Quote (Zened @ Tue, Mar 4 2008, 02:38pm)
en ik naar Kroatie !! biggrin.gif


ga ik in de mei vakantie naar toe xD tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 4 2008 09:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Mar 4 2008, 01:53pm)
ik zeg altijd uithonen -.- ^^


Ik zeg ook altijd uitwonen hoor.

maarja jij gaat met andere mensen om, misschien moet je twijfelen aan de nederlandse-spelling-skills van de mensen waar je mee omgaat en niet aan die van Mac



btw mac, waar en wanneer ga je dat samen met twan doen?

misschien ken ik ook wel meedoen rolleyes.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 4 2008 09:49am
Quote (Hellskin @ Tue, 4 Mar 2008, 16:45)
Ik zeg ook altijd uitwonen hoor.

maarja jij gaat met andere mensen om, misschien moet je twijfelen aan de nederlandse-spelling-skills van de mensen waar je mee omgaat en niet aan die van Mac



btw mac, waar en wanneer ga je dat samen met twan doen?

misschien ken ik ook wel meedoen  rolleyes.gif


uithonen betekent dat je een cilinder groter maakt
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 4 2008 09:55am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 4 Mar 2008, 16:49)
uithonen betekent dat je een cilinder groter maakt


Nee.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 10:00am
Quote (WemyNM @ Tue, 4 Mar 2008, 16:55)
Nee.


Ja..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 4 2008 10:17am
Quote (WemyNM @ Tue, 4 Mar 2008, 16:55)
Nee.


ja..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll