d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hey
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 09:13am
lawl, en voor 10 warn extra zeker ook tongue.gif + een pm van master3921
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 4 2008 09:14am
Quote (Zened @ Tue, Mar 4 2008, 03:13pm)
lawl, en voor 10 warn extra zeker ook tongue.gif + een pm van master3921


das waar.. in dutch section krijg je altijd snel een warn.. ik ga maar naar user blogs
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 09:15am
Quote (AfterShock @ Tue, 4 Mar 2008, 16:14)
das waar.. in dutch section krijg je altijd snel een warn.. ik ga maar naar user blogs


Have fun in User Blogs..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 4 2008 09:28am
ik mag niet meer posten in user blogs huh.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 09:29am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 4 Mar 2008, 16:28)
ik mag niet meer posten in user blogs huh.gif


wat dan? wat gebeurt er dan als je dat wel doet?
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 4 2008 09:29am
Ik ook niet meer en heb nu 30%

Warning ging echt werkelijk nergens over.. maarja dat krijg je ook als dit forum gerunned wordt door kinderen -.-

Ik hecht gelukkig niet teveel waarde aan mijn 'internet status'
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 09:30am
Huh maak is een S/S van die warn die je hebt tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 4 2008 09:31am
Quote (AfterShock @ Tue, 4 Mar 2008, 16:29)
Ik ook niet meer en heb nu 30%

Warning ging echt werkelijk nergens over.. maarja dat krijg je ook als dit forum gerunned wordt door kinderen -.-

Ik hecht gelukkig niet teveel waarde aan mijn 'internet status'


reported voor off topic, vrind.




xd
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 4 2008 09:32am
Quote (AfterShock @ Tue, 4 Mar 2008, 16:29)

Warning ging echt werkelijk nergens over.. maarja dat krijg je ook als dit forum gerunned wordt door kinderen -.-

Ik hecht gelukkig niet teveel waarde aan mijn 'internet status'


Jongen, jij spammed non-stop, je had eigelijk al iets van 370% warn moeten hebben. wink.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 4 2008 09:36am
Door deze post kreeg ik een warn
http://forums.d2jsp.org/index.php?act=ST&f=276&t=15814240

Mja echt zinvolle post was het niet maar ik wilde gewoon weten wat dat zwarte was :x

Zal mij ook niks verbazen als die mod gewoon jaloers is op '03 joindate.. mja /care het is maar een forum
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll