d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Zal Ik Doen Met Mijn 4,155.00 Fgs ?? > Nou?
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 3 2008 04:06pm
Quote (Zened @ Tue, Mar 4 2008, 12:05am)
oja? en jij best gay!
Tja, ik ben altijd vrolijk.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 04:09pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 3 Mar 2008, 22:59)
aan mij doneren, please  cry3.gif


Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Mar 3 2008 04:30pm

Geef aan mij...
Geef aan mij...
Geef aan mij...
Geef aan mij...
Geef aan mij...
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 3 2008 04:37pm
doneer aan de eerste die iets zinnig zegt in dit forumgedeelte

en mooie blunder in lld forum robuust
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 3 2008 04:46pm
Quote (AfterShock @ Tue, 4 Mar 2008, 00:05)
Wie heeft hier een blauwe orb?


Ja maar een Paarse orb is geen 2,5k fg wink.gif

En @ Zened stoer hoor posten voeveel fg je hebt en dan net als of doen dat je niet weet wat je met je fg moet doen.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Mar 3 2008 04:51pm
Quote (Zened @ Mon, 3 Mar 2008, 23:58)
Nou?


Doneren
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 3 2008 06:04pm
Ik ben bereid om 500fg + donaties te ontvangen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 11:53pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 3 Mar 2008, 23:46)
Ja maar een Paarse orb is geen 2,5k fg wink.gif

En @ Zened stoer hoor posten voeveel fg je hebt en dan net als of doen dat je niet weet wat je met je fg moet doen.


hij heeft mij al gedoneerd tongue.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 11:56pm
Ik accepteer geen donaties
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 4 2008 12:33am
nja geef ze dan maar aan mij haha tongue.gif of maak een bruut character
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll