d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Apologize Op De Piano Door Mijn Neef > Even 'reclame' Maken
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:20pm
Quote (Zened @ Mon, Mar 3 2008, 09:17pm)
Gelukkig is ''hij" weg tongue.gif


Ja dat is echt heerlijk
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:21pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:20)
Ja dat is echt heerlijk


Jup! lekker rustig nu...
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:29pm
Wss moest die troll naar bed :x
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:43pm
haha hij was wel snel weg anders werd papie boos..
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 3 2008 03:48pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Mar 3 2008, 11:14pm)
Wel geinig, maar het stuk is niet overdreven lastig. Wel knap dat die het uit zijn hoofd kan.
Ja, voor een neger HEAHEAHAEHEAHEA

Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:49pm
Quote (Flatulence @ Mon, Mar 3 2008, 09:48pm)
Ja, voor een neger HEAHEAHAEHEAHEA


Doe even normaal ofzo o.O

Reported
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:50pm
Quote (Flatulence @ Mon, 3 Mar 2008, 22:48)
Ja, voor een neger HEAHEAHAEHEAHEA


Flikker alsjeblieft op 2008 gaylord..
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 3 2008 03:51pm
Quote (Flatulence @ Mon, 3 Mar 2008, 22:48)
Ja, voor een neger HEAHEAHAEHEAHEA


Wow, sinds lange tijd weet iemand op dit forum me weer een glimlach te bezorgen.
Nu nog iemand die aan mijn e-pen0r komt sabbelen...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 03:53pm
Quote (WemyNM @ Mon, 3 Mar 2008, 22:51)
Wow, sinds lange tijd weet iemand op dit forum me weer een glimlach te bezorgen.
Nu nog iemand die aan mijn e-pen0r komt sabbelen...


eduard wil dat vast wel

en dan met blindoek om

maar dan moet jij dat ook bij hem doen T_T
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 3 2008 03:53pm
Quote (Zened @ Mon, Mar 3 2008, 11:50pm)
Flikker alsjeblieft op 2008 gaylord..


Quote (AfterShock @ Mon, Mar 3 2008, 11:49pm)
Doe even normaal ofzo o.O

Reported
Nou, nou, nou. Beetje bekrompen of gewoon dom?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll