Quote (Wuben)
Ok, buiten de emo-chicks dan hè.
Wuben, expand your horizons, dat kan geen probleem voor je zijn!
Quote (AfterShock @ Mon, Mar 3 2008, 10:04pm)
Post je foto maar eens dan praten we verder.. Je hebt mijne blijkbaar gemist..
Ik wacht nog steeds op een repost, hotshot.
This post was edited by Ov2rkill on Mar 3 2008 03:07pm