d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Bustopic Vervolgd > Niet Nederlandse Mods Verkankeren De Shi
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 01:09pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Mar 3 2008, 07:06pm)
nee je kankercel met die andere..


Kankercel? Wat is dat? o.O
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 3 2008 01:25pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 20:09)
Kankercel? Wat is dat? o.O


>.<!
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 3 2008 01:28pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 3 Mar 2008, 19:03)
w8 ff dus jij op breda cs?


ja of niet?
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 01:29pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Mar 3 2008, 07:25pm)
>.<!


nerd leg het dan uit
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 3 2008 01:29pm
Quote (JurK. @ Mon, 3 Mar 2008, 20:28)
ja of niet?


ikke wel,, ik kom je mss nog wel is tege jurgen ? tongue.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 3 2008 01:32pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 3 Mar 2008, 20:29)
ikke wel,, ik kom je mss nog wel is tege jurgen ? tongue.gif


zou kunne..

http://www.jurgzz.hyves.nl/

da ben ik ~
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 3 2008 01:39pm
Quote (JurK. @ Mon, 3 Mar 2008, 20:32)
zou kunne..

http://www.jurgzz.hyves.nl/

da ben ik ~


weet ik al is gezien

http://wes-wappie-wes.hyves.nl = meee!! tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Mar 3 2008 01:40pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 3 2008 01:45pm
Is er al een Hyves topic? xD

Misschien een goed idee, als je elkaar lekker wilt krabbelen. smile.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 3 2008 01:49pm
Quote (Wasbeertje @ Mon, Mar 3 2008, 06:10pm)
nee tongue.gif ik sta er als ik wacht op bus en anders ben ik weg

DE NAMEN ZIJN BEKEND


HET WAREN
DEMONATOR
EN XYCHOD2
Zijn ze lekker?

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 3 2008 01:55pm
Ik sta ook soms op Breda CS te wachten. Dan praat ik veel in mezelf en betast ik me op geheime plekjes. Doe je een keer mee, Eduard?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll