Quote (Flatulence @ Mon, Mar 3 2008, 11:39am)
Tja, toch jammer dat je het niet niet door had.
Inderdaad, als hij onder een andere naam iets post heeft bbdg het niet eens door, dus loop niet zo vreselijk te zeiken man, je lijkt wel zon oud wijf dat de hele dag voor de raam door de gordijnen staat te gluren.