d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Travian Spelers Gezocht > Om Op Nieuwe Server Te Starten
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 3 2008 04:38am
Quote (AfterShock @ Mon, Mar 3 2008, 11:31am)
na het lezen van deze reactie denk ik niet dat je nog veel mensen gaat vinden die met jou zouden willen spelen -.-


Okay, count me in.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 3 2008 05:16am
Wat is er mis mee om keurig te typen?

HET IS BETER DAN ZO TE TYPEN, DAN LIJK JE ZO'N MONGOOLTJE.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 3 2008 05:17am
Quote (Malakas @ Mon, Mar 3 2008, 12:16pm)
Wat is er mis mee om keurig te typen?

HET IS BETER DAN ZO TE TYPEN, DAN LIJK JE ZO'N MONGOOLTJE.


Nee, anders niet?
Member
Posts: 8,128
Joined: Nov 27 2006
Gold: 13,988.00
Mar 3 2008 06:43am
Quote (hATemOnkEy @ Sun, 2 Mar 2008, 21:52)
http://www.travian.nl/?uc=nl2_9013

deze is de link, iedereen die met ons de ally M.O.D. groot wilt maken kan bij deze dus bij Travian komen.
stuur je coördinaten dan ook even door, dan kan ik je toevoegen wink.gif




kdenk ook wel dat die spellingstip niet te serieus genomen moet worden tongue.gif
maar euh

wie wil meespelen, gewoon registreren via die link en coördinaten naar monkey doorsturen
eens de ally gestart is krijg je meteen een uitnodiging wink.gif
Member
Posts: 28,450
Joined: Apr 2 2007
Gold: 678.00
Mar 7 2008 01:47pm
Quote (blanc0 @ Mon, 3 Mar 2008, 13:43)
kdenk ook wel dat die spellingstip niet te serieus genomen moet worden tongue.gif
maar euh

wie wil meespelen, gewoon registreren via die link en coördinaten naar monkey doorsturen
eens de ally gestart is krijg je meteen een uitnodiging wink.gif


de ally is gestart. geïnteresseerden sturen een pm naar mij of blanc0.
of je kan gewoon op de link in mijn sig klikke smile.gif
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold: 10,188.69
Mar 8 2008 03:23am
Heb op speed3 gezeten als top5 speler met Beste Hoofddorp. Hoe amusant, aangezien mijn totale populatie op rang 1000 ofzo zat: 5000 pop.

Maar dat was begin 2007 =p


-
Me
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll