Quote (uNoTopia @ Sun, Mar 2 2008, 01:08pm)
*Zucht*
Trollen doe je maar lekker in de User Blogs. ^___^
Waarom zit iedereen te zieken hier als er een topic is wat ze niks interesseert? Post dan gewoon niet, lijkt me niet zo moeilijk toch?
--
Het doel van die 2e charm is volgens mij gewoon dat je tijdens het levelen je heal charm en je 'normale' charm kan gebruiken. Bij mij werkt het alleen niet zo goed omdat 'ie minder healed dan de damage die ik krijg... Je kunt trouwens ook gewoon 2 van die normale charms gebruiken zodat je een beetje af kunt wisselen. xD
30% warn. ^___^
This post was edited by Skulvar on Mar 2 2008 06:24am