d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Stel Me Ff Voor :p > Xd
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 1 2008 04:49pm
Quote (Black_Fire @ Sat, Mar 1 2008, 11:18pm)
wat is multi dan?

ik ben net nieuw hier


Als ik me niet vergis had goonzu dit ook al gezegd, op dezelfde manier, met dezelfde woorden en al zeker 10x
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 04:56pm
Quote (Demonsangel @ Sat, Mar 1 2008, 10:49pm)
Als ik me niet vergis had goonzu dit ook al gezegd, op dezelfde manier, met dezelfde woorden en al zeker 10x


Uiteraard.
Ik geef het nog ~4 dagen voordat er 5 topics op de eerste pagina staan van dit misbaksel.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 1 2008 05:01pm
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Sat, 1 Mar 2008, 23:56)
Uiteraard.
Ik geef het nog ~4 dagen voordat er 5 topics op de eerste pagina staan van dit misbaksel.


Omg en jij bent geen multi wil je zeggen met je 31 posts jij komt hier alleen maar op het dutch forum om ruzie te maken..

als je ruzie wil maken doe dat maar met je moeder en niet met ons.. dus GTFO!! noob!
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 05:03pm
Iedereen die hierbij ruzie met mij wil maken mag zich aanmelden door mij een PM te sturen.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 1 2008 05:04pm
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Sun, 2 Mar 2008, 00:03)
Iedereen die hierbij ruzie met mij wil maken mag zich aanmelden door mij een PM te sturen.


Ga jij maar ruzie maken met je moeder dickhead..

flikker hier maar op!

want je hebt toch niks beters te zeggen
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 05:08pm
Quote
You are not allowed to message this user.


Maar je had alweer gewonnen ='(

Even voor de duidelijkheid, om je hypocriete stellingen te bevestigen. Waar maak ik ruzie, en waar maak jij ruzie?

Je beledigingen laten alleen maar zien dat je een gefrustreerd jongentje bent dat een eeuwenoud spelletje speelt. Tegenover wie wil je je bewijzen? Je zwakke moeder-grappen zijn al tig keer gebruikt, begraven, opgegraven en daarna weer verkracht door typetjes zoals jij...

OMG NET ALS JOUW MOEDER LOLOLOP

Bevestiging van uwe frustraties weergelegd in de leuke PM die je mij stuurde, ik wou je weer eentje sturen want je had namelijk alweer gewonnen!



Laten we hopen dat ie het doet, anders vraag ik de volgende persoon die hier een berich schrijft zo vriendelijk zou willen zijn om het even te c/p'en, bij voorbaat dank ^___^

Quote (Jij)
wat denk je nou dat je nu stoer bent? ik ga hier niet eens op in..


Is deze realisatie te groot voor je om te bevatten? Ik stel je 2 simpele vragen, en je kan er geen eens antwoord op geven. Jammer hoor, heel jammer.

This post was edited by InJullieHAAAAARDT on Mar 1 2008 05:13pm
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 1 2008 05:12pm
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Sun, 2 Mar 2008, 00:08)
Maar je had alweer gewonnen ='(

Even voor de duidelijkheid, om je hypocriete stellingen te bevestigen. Waar maak ik ruzie, en waar maak jij ruzie?

Je beledigingen laten alleen maar zien dat je een gefrustreerd jongentje bent dat een eeuwenoud spelletje speelt. Tegenover wie wil je je bewijzen? Je zwakke moeder-grappen zijn al tig keer gebruikt, begraven, opgegraven en daarna weer verkracht door typetjes zoals jij...

OMG NET ALS JOUW MOEDER LOLOLOP


wat denk je nou dat je nu stoer bent? ik ga hier niet eens op in..
Banned
Posts: 21
Joined: Feb 29 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 05:59pm
gefeliciteerd Zened het is je gelukt


ik heb nu officieel medelijde met je.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 1 2008 07:26pm
Quote (Zened @ Sun, 2 Mar 2008, 00:01)
Omg en jij bent geen multi wil je zeggen met je 31 posts jij komt hier alleen maar op het dutch forum om ruzie te maken..

als je ruzie wil maken doe dat maar met je moeder en niet met ons.. dus GTFO!! noob!


Sukkel, dat is Peter. Hij heeft wel aardig wat multi's ja, maar hij is ook 1 van de meest gerespecteerde mensen hiero.. in ieder geval achterlijke teringlijers zoals jou hebben we hier al helemaal niet nodig.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 1 2008 07:51pm
Quote (Zened @ Sun, Mar 2 2008, 12:01am)
Omg en jij bent geen multi wil je zeggen met je 31 posts jij komt hier alleen maar op het dutch forum om ruzie te maken..

als je ruzie wil maken doe dat maar met je moeder en niet met ons.. dus GTFO!! noob!


Ahaha, kanker random. tongue.gif
Je snapt echt niks he. Je hebt al door dat je met een multi te maken hebt, maar toch beoordeel je hem op zijn postcount? Slim.

This post was edited by Skulvar on Mar 1 2008 07:52pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll