d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meer Hulp Nodig Met Men Necro
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 3 2008 03:00pm
Quote (Iris @ Mon, 3 Mar 2008, 21:59)
alle skells maxe en bone amor
en eq met auras


erhm nee? gewoon full poison en overige in skellies..
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 3 2008 03:01pm
dat zuigt kanker noob
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:03pm
Quote (Iris @ Mon, Mar 3 2008, 09:01pm)
dat zuigt kanker noob


Omg ben jij het broertje van Apachi ofzo? lol
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 3 2008 03:03pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:03)
Omg ben jij het broertje van Apachi ofzo? lol


nee ze zuster wink.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:05pm
Quote (Iris @ Mon, Mar 3 2008, 09:03pm)
nee ze zuster wink.gif


Zuster? Ben je een belg ofzo of kom je uit zon boerengat? -.-
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:05pm
Necro zuigt zowiezo kk hard..
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 3 2008 03:06pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:05)
Zuster? Ben je een belg ofzo of kom je uit zon boerengat? -.-


das gewoon normaal nederlands...

ja zuster nee zuster biggrin.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:06pm
Quote (Iris @ Mon, Mar 3 2008, 09:06pm)
das gewoon normaal nederlands...

ja zuster nee zuster biggrin.gif


Als je zuster van iemand bent zeg je gewoon zus of zusje..

toch?
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 3 2008 03:08pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:06)
Als je zuster van iemand bent zeg je gewoon zus of zusje..

toch?


wat jij wil...

a ) zus
B ) zuster

maak nu een keuze rolleyes.gif

This post was edited by Iris on Mar 3 2008 03:09pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:09pm
Quote (Iris @ Mon, Mar 3 2008, 09:08pm)
wat jij wil...

a ) zus
B ) zuster

maak nu een keuze rolleyes.gif


C. verlaat forum onmiddelijk
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll