Quote (CpTJenJen @ Thu, 28 Feb 2008, 20:45)
herder of hazewind? labrador zij leuke beesten in de omgang , lief speels en sportief
Windhond hoef ik niet, zo snel ren ik dan ook weer niet.
En labradors zijn inderdaad leuke beesten, alleen niet iets voor mij. Heb 't altijd al meer een gezinshond gevonden, ik weet dat 't niet perse zo is maar zo denk ik er toch over hehe.
Dus dan kom ik weer terug bij een herder, zat ook te denken aan een husky maar die schijn je niet echt los te kunnen doen aangezien ze heel snel weglopen.