d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Voor Hond?
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 28 2008 01:45pm
herder of hazewind? labrador zij leuke beesten in de omgang , lief speels en sportief
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:49pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 28 Feb 2008, 20:45)
herder of hazewind? labrador zij leuke beesten in de omgang , lief speels en sportief


Windhond hoef ik niet, zo snel ren ik dan ook weer niet.
En labradors zijn inderdaad leuke beesten, alleen niet iets voor mij. Heb 't altijd al meer een gezinshond gevonden, ik weet dat 't niet perse zo is maar zo denk ik er toch over hehe.
Dus dan kom ik weer terug bij een herder, zat ook te denken aan een husky maar die schijn je niet echt los te kunnen doen aangezien ze heel snel weglopen.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 28 2008 01:51pm
hoe heet zn ding nou.. erhm
die zijn ook lief , sportief zien er toch net ff een tikkie gevaarlijker uit dan een labrador..


oeja
rottweiler dat vind ik ook toffe beesten ^^

of een golden retriever?

nja ik vind persoonlijk dalmatiers ook heel leuk ^^ zijn ook lieve beesten
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 28 2008 01:54pm
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Thu, Feb 28 2008, 07:27pm)
http://i4.photobucket.com/albums/y120/Slicenator/kirametpootje.jpg

Ave!

Edit: Mijn ouder hebben een voorliefde voor kleine hondjes ~_~
Ik heb liever een "hond" mijzelf.

Neem je de honden ook mee als je van hot naar her gaat? =O


dat zijn echt hondjes voor omas.. kuttenlikkers worden ze ook wel in de volksmond genoemd
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:55pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 28 Feb 2008, 20:51)
hoe heet zn ding nou.. erhm
die zijn ook lief , sportief zien er toch net ff een tikkie gevaarlijker uit dan een labrador..


oeja
rottweiler dat vind ik ook toffe beesten ^^

of een golden retriever?

nja ik vind persoonlijk dalmatiers ook heel leuk ^^ zijn ook lieve beesten


Een vriend van mij heeft een dalmatier, echt super tof beest is dat ja.
En een rottweiler hoef ik ook niet, die beesten worden al snel "oud". Hij moet wel minstens tot een jaar of 9-10 een beetje fit zijn etc.

Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:56pm
Quote (AfterShock @ Thu, 28 Feb 2008, 20:54)
dat zijn echt hondjes voor omas.. kuttenlikkers worden ze ook wel in de volksmond genoemd


Gast, rot ff op en post ergens anders. Niemand zit op dat gejank van jou te wachten.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 28 2008 01:59pm
Quote (CorvX @ Thu, 28 Feb 2008, 20:56)
Gast, rot ff op en post ergens anders. Niemand zit op dat gejank van jou te wachten.


nee INDERDAAT.. JA AFTERKANKER IK SCHRIJF HET MET EEN T

nja dalmatiers zijn tof smile.gif
dobbermans zijn ook heel gaaf maar die eisen wel een helehoop aand8 .. niet dat dat een probleem zal zijn met 7 man.. maar die krengen hebben egt adhd xD ze zijn wel leuk ook ^^

maja ik vind alles wat niet moe te krijgen is toffe beesten tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Feb 28 2008 02:13pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 28 2008 02:10pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Feb 28 2008, 07:59pm)
nee inderdaat..


Leer nederlants loser
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 28 2008 02:12pm
Quote (AfterShock @ Thu, 28 Feb 2008, 21:10)
Leer nederlants loser


jaja like i give a fuck.. ga gewoon is weg..
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 28 2008 02:12pm
Quote (AfterShock @ Thu, 28 Feb 2008, 21:10)
Leer nederlants loser


Wow, ga deaud?

Cairn Terriers zijn ook leuke honden. smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll