opvoeren = simpel

haal je ring uit je uitlaat en rijd toch met gemak een goede 20-30 rapper
heeft ie een begrenzer dan ff zoeke op inet naar brommer merk
en dan naar info zoeken waar de kabel van begrenzer loopt en die dan afkopellen en klaar is kees en rijd je al rap 70-80

en wil je niet gepakt worden steek je gwn een antiflik he

wel kabels in je voorvork steken daar mogen agenten nooit in kijken

en uiteraard een zilverpapier rond -die kabels doen dan zijn ze onzichtbaar op de scanner

jah verzekering kan veel verschilen hoor
moet je best eens voor gaan luisteren

en als je een goedkoop brommertje wilt dat je goed kunt opvoere
raad ik een camino aan

kan je zelf veel aan prutsen en kost echt nix

hebt al een hele goede dat opgevoerd is en dergelijke voor goei 100-200€
This post was edited by DvsF on Feb 28 2008 01:31pm