d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Scooters
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 28 2008 01:30pm
opvoeren = simpel biggrin.gif

haal je ring uit je uitlaat en rijd toch met gemak een goede 20-30 rapper
heeft ie een begrenzer dan ff zoeke op inet naar brommer merk
en dan naar info zoeken waar de kabel van begrenzer loopt en die dan afkopellen en klaar is kees en rijd je al rap 70-80 smile.gif

en wil je niet gepakt worden steek je gwn een antiflik he biggrin.gif
wel kabels in je voorvork steken daar mogen agenten nooit in kijken biggrin.gif en uiteraard een zilverpapier rond -die kabels doen dan zijn ze onzichtbaar op de scanner smile.gif

jah verzekering kan veel verschilen hoor
moet je best eens voor gaan luisteren smile.gif

en als je een goedkoop brommertje wilt dat je goed kunt opvoere
raad ik een camino aan smile.gif
kan je zelf veel aan prutsen en kost echt nix biggrin.gif
hebt al een hele goede dat opgevoerd is en dergelijke voor goei 100-200€



This post was edited by DvsF on Feb 28 2008 01:31pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:32pm
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 28 Feb 2008, 20:27)
ja, maar ik ben bezig met een ICT opleiding, en heb al wat vaker bij de politie gezeten.. en als er nu nog wat gebeurt kan ik mijn ICT wel vergeten.

dus ik geef liever wat meer geld uit tongue.gif

maar goed, hoe kan je checken dat zo'n ding niet gestolen is dan ?

enzo? en als je een gestolen heb, hoe zit dat dan precies met verzekeren enzo, kan dat gewoon?


Ik weet dat verder allemaal niet, ik ken alleen genoeg mensen die in die handel zitten en er zijn mij al zo vaak van die dingen aangeboden. laugh.gif
Maar ik hou 't wel bij me fiets hehe.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 28 2008 01:35pm
hahaha, okee, fietsen is ook leuk, alleen je word zo moe..

Camino? maar ik hoef niet harder dan 50 te gaan.. ik ben niet zo'n speed duivel.. en k vind het gewoon lekker chill om te cruise.. vind 50 hard zat..

maar ik wil zo'n snor scooter ofzoiets? waar je geen helm voor op hoeft..

hehe biggrin.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:36pm
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 28 Feb 2008, 20:35)
hahaha, okee, fietsen is ook leuk, alleen je word zo moe..

Camino? maar ik hoef niet harder dan 50 te gaan.. ik ben niet zo'n speed duivel.. en k vind het gewoon lekker chill om te cruise.. vind 50 hard zat..

maar ik wil zo'n snor scooter ofzoiets? waar je geen helm voor op hoeft..

hehe biggrin.gif


Anders neem je een spartamet!
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 28 2008 01:44pm
Quote (CorvX @ Thu, 28 Feb 2008, 20:36)
Anders neem je een spartamet!


hahhahaa, das een goeie xD

dan voel ik me net een kerel van 60 tongue.gif !
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:46pm
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 28 Feb 2008, 20:44)
hahhahaa, das een goeie xD

dan voel ik me net een kerel van 60 tongue.gif !


Boeiend, 5-6 jaar geleden had ik ook zon ding! Is alleen in de gracht beland hehe.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 28 2008 02:11pm
Quote (CorvX @ Thu, Feb 28 2008, 07:46pm)
Boeiend, 5-6 jaar geleden had ik ook zon ding! Is alleen in de gracht beland hehe.


Leer rijden gvd
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 28 2008 02:16pm
scooter:
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 28 2008 02:23pm


Ik vond dit een beter liedje van scooter.

Even on topic: Waarom wacht je geen twee jaar zodat je een auto kunt kopen?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 03:09pm
Quote (AfterShock @ Thu, 28 Feb 2008, 21:11)
Leer rijden gvd


Zal ik doen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll