d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kan Ik Diablo2 In Het Nederlands Krijgen > Want Als Ik Naar De Throphy Room Ga
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 27 2008 03:14am
nee dat kan niet
je er is weel een poolse dia versie duitse franse en nog meer?
maar geen Nederlandse zal wel te maken hebben met hoeveel mensen het spelen


Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 27 2008 03:15am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 27 Feb 2008, 21:14)
nee dat kan niet
je er is weel een poolse dia versie duitse franse en nog meer?
maar geen Nederlandse zal wel te maken hebben met hoeveel mensen het spelen


ah ic cool, maar wat is de website. zeg maar als ik een duitse versie heb waar ik het naar engels maaken ofzo.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 27 2008 05:05am
er zijn zoveel dia versies

je kan van een engelse versie een duitse etc. maken door een bepaald bestand in je folder te vervangen

je kan zelf een nederlandse versie maken btw

gewoon tbl bestanded editen
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 27 2008 05:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 27 2008, 11:05am)
er zijn zoveel dia versies

je kan van een engelse versie een duitse etc. maken door een bepaald bestand in je folder te vervangen

je kan zelf een nederlandse versie maken btw

gewoon tbl bestanded editen


Of je stelt gewoon kamervragen
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 27 2008 05:07am
Quote (AfterShock @ Wed, 27 Feb 2008, 12:07)
Of je stelt gewoon kamervragen


of je houd gewoon je iritante lul zuigende bek dicht?
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 27 2008 05:08am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 27 2008, 11:07am)
of je houd gewoon je iritante lul zuigende bek dicht?


Waarom zou ik dat volgens jou moeten doen?
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 27 2008 05:43am
Quote (AfterShock @ Wed, Feb 27 2008, 12:08pm)
Waarom zou ik dat volgens jou moeten doen?


omdat het irritant is... met je kamervragen.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 27 2008 08:43am
diablo II is een spel beschikbaar in
Amerikaans, Spaans, Duits, Frans, en nog die rare tekens taal
en dat waren al de europeaanse landen waar game developers om geven.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 27 2008 10:35am
Quote (sexidutch @ Wed, 27 Feb 2008, 09:49)
Hacks, en is er een programma waar ik het in duits kan krijgen ofzo?


1 duitsland is veel groter dan nld en net als de fransen kunnen ze en geen engels en synchroniseren ze alles na..
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 27 2008 10:46am
waar zit je dan met je hoofd als je met zon idee komt
nederlands is een losertaal klinkt tog voor geen meter en die 10 losers die t nog spele, no way
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll