Quote (stefan_FFH @ Wed, 27 Feb 2008, 21:14)
nee dat kan niet
je er is weel een poolse dia versie duitse franse en nog meer?
maar geen Nederlandse zal wel te maken hebben met hoeveel mensen het spelen
ah ic cool, maar wat is de website. zeg maar als ik een duitse versie heb waar ik het naar engels maaken ofzo.