☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Omg, Zo Lame > I've Been Punk'd
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 632
Replies: 30
Track Topic
InJullieHAAAAARDT
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold
:
0.00
#11
Feb 27 2008 09:44am
KSA = Kingdom of Saudi Arabie
Deze zomer ga ik erheen ^^
Tsja, wat minder/geen promillages meer consumeren, jongeman!
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#12
Feb 27 2008 10:14am
Hadden ze dat even goed geregeld
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#13
Feb 27 2008 10:50am
ghehe je moet je ook niet zo plat zuipen he..
dat doet iedereen bijna magoed
gelukkig zijn er een paar mensen die wel wat minder naar de klote gaan
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#14
Feb 27 2008 10:52am
Quote (Apachai @ Wed, 27 Feb 2008, 17:50)
ghehe je moet je ook niet zo plat zuipen he..
dat doet iedereen bijna magoed
gelukkig zijn er een paar mensen die wel wat minder naar de klote gaan
Zoals jij?
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#15
Feb 27 2008 10:53am
Quote (Zompy @ Wed, Feb 27 2008, 05:52pm)
Zoals jij?
euhhh.. mss
naja, ik zuip iig niet helemaal klem xD
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#16
Feb 27 2008 10:55am
Quote (Apachai @ Wed, 27 Feb 2008, 17:53)
euhhh.. mss
naja, ik zuip iig niet helemaal klem xD
Ik ook niet
Tegenwordig is comazuipen ook wel hip.
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#17
Feb 27 2008 10:55am
Quote (Zompy @ Wed, Feb 27 2008, 05:55pm)
Ik ook niet
Tegenwordig is comazuipen ook wel hip.
ghehehe is maar wat je leuk vind he
maarja, wat is er leuk aan comazuipen en wrom zou je zover gaan?
kun je geen leuke avond hebben als je minder zuipt?
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#18
Feb 27 2008 11:04am
Quote (Apachai @ Wed, 27 Feb 2008, 17:55)
ghehehe is maar wat je leuk vind he
maarja, wat is er leuk aan comazuipen en wrom zou je zover gaan?
kun je geen leuke avond hebben als je minder zuipt?
Tja idd.
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#19
Feb 27 2008 11:17am
Quote (Zompy @ Wed, Feb 27 2008, 06:04pm)
Tja idd.
zegt een jochie van?? xD
Ik loop je maar wat te klieren hoor dus niet al te veel van aan trekken, ben beetje meelig
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#20
Feb 27 2008 11:23am
wiet > alcohol
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact