Quote (Shinobi-tlo @ Wed, 27 Feb 2008, 00:19)
Klopt maar omdat ze het serieus nemen kan je er ook weer op uitmaken dat het ze aanspreek. toch ?
Het wordt (gelukkig) niet serieus genomen. Enkel door dat GroenLinks-Kamerlid, en die staat hen enkel bij als 't aankomt op de zogenaamde kloof tussen burger en politiek. Ga toch wandelen. Als je écht geïnteresseerd bent in politiek, is het niet erg moeilijk om te weten te komen wat er allemaal beslist wordt en waarover er gedebatteerd wordt. In Vlaanderen worden de debatten van de Vlaamse regering zelfs (live) uitgezonden in 'Villa Politica'.
Het is gewoon in de mode om een wantrouwig standpunt tegenover politici in te nemen. Het klinkt misschien wat denigrerend, maar je zou dat soort dingen beter overlaten aan intellectuelen.
This post was edited by ¢?NNI on Feb 26 2008 05:32pm