Quote (Gravit-IcE @ Tue, Feb 26 2008, 11:39am)
Ik zit opgescheept met Chello.
Is over t algemeen wel goed, stabiele verbinding enzo.
Alleen ze maken soms nog wel eens gigantische blunders.
Zoals een anderhalve week terug.. M'n internet flikkert deruit.. Dus ik bellen.. Krijg ik te horen dat er een blokkade op staat, maar zonder enige reden erbij vermeld.
Terwijl ik wel gewoon alle rekeningen telkens keurig netjes op tijd betaald. Dat soort dingetjes kom je tegen bij Chello.
Blokkade is er overigens gelijk weer afgehaald.

Dat is dan wel weer een plus.
ja er zijn ook providers die dan nog een week nodig hebben om het er af te halen...
zoals bij ons dus..
om de 2 dagen ofzo flikkert het internet er uit :S
Dan moeten we de routor weer er uit trekken en opnieuwe installeren ..
This post was edited by Apachai on Feb 26 2008 04:41am