d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Welke Isp Hebben Jullie > Ik Kan Geen Keuze Maken
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 01:12am
Quote (CpTJenJen @ Tue, Feb 26 2008, 07:37am)
@ home is bezt.. ookal heb ik zelf KPN maja ouders he..


Nee, echt niet.
Ik heb @home, zuigt kankerhard.
Valt er zwaar vaak uit, en de klantenservice is echt fucking bagger.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 26 2008 01:28am
Quote (Skulvar @ Tue, 26 Feb 2008, 08:12)
Nee, echt niet.
Ik heb @home, zuigt kankerhard.
Valt er zwaar vaak uit, en de klantenservice is echt fucking bagger.


ohmy.gif in dat gat waar ik woon is het het beste (A) nja als het daar kut is dan maar KPN heb er opzich nooit problemen mee maar kan niet het snelste inet leveren in dat gat bij mij tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 26 2008 01:48am
Quote (uNoTopia @ Mon, 25 Feb 2008, 22:55)
Ik heb InternetPlusBellen van KPN, werkt op zich prima. Maar of ik het zou aanraden.. Nee er zijn genoeg andere alternatieven die net zo goed zijn.


Internet + bellen zuigt zo hard, als internet er uit ligt kan je ook niet meer bellen.

Ik zal wel ff checken wat voor internet wij hebben ( is een van de beste IMO )
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 26 2008 03:03am
ik maak gebruik van Planet.nl werkt prima
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:03am
Ik heb internet via de enige internetprovider op 't eiland icon_pointr.gif sucks :S
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 04:16am
Quote (Apachai @ Tue, 26 Feb 2008, 11:03)
Ik heb internet via de enige internetprovider op 't eiland icon_pointr.gif sucks :S


^^
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:18am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 26 2008, 11:16am)
^^


ja naja, we kunnen wel internet provider van 't vasteland doen..
maar dan moeten we ong. 2 keer zoveel betalen.. dan maar kut internet ( ouders he .. )
Member
Posts: 955
Joined: Mar 11 2004
Gold: 1,042.00
Feb 26 2008 04:39am
Ik zit opgescheept met Chello.
Is over t algemeen wel goed, stabiele verbinding enzo.
Alleen ze maken soms nog wel eens gigantische blunders.

Zoals een anderhalve week terug.. M'n internet flikkert deruit.. Dus ik bellen.. Krijg ik te horen dat er een blokkade op staat, maar zonder enige reden erbij vermeld.
Terwijl ik wel gewoon alle rekeningen telkens keurig netjes op tijd betaald. Dat soort dingetjes kom je tegen bij Chello.
Blokkade is er overigens gelijk weer afgehaald. smile.gif Dat is dan wel weer een plus.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:40am
Quote (Gravit-IcE @ Tue, Feb 26 2008, 11:39am)
Ik zit opgescheept met Chello.
Is over t algemeen wel goed, stabiele verbinding enzo.
Alleen ze maken soms nog wel eens gigantische blunders.

Zoals een anderhalve week terug.. M'n internet flikkert deruit.. Dus ik bellen.. Krijg ik te horen dat er een blokkade op staat, maar zonder enige reden erbij vermeld.
Terwijl ik wel gewoon alle rekeningen telkens keurig netjes op tijd betaald. Dat soort dingetjes kom je tegen bij Chello.
Blokkade is er overigens gelijk weer afgehaald. smile.gif Dat is dan wel weer een plus.


ja er zijn ook providers die dan nog een week nodig hebben om het er af te halen...
zoals bij ons dus..
om de 2 dagen ofzo flikkert het internet er uit :S
Dan moeten we de routor weer er uit trekken en opnieuwe installeren ..

This post was edited by Apachai on Feb 26 2008 04:41am
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 04:47am
Bij mij ook zoiets

Ik ging verhuizen en heb op tijd casema gebeld want internet > real life

Ben ik verhuisd doet internet het niet.. 5x gebeld.

Medewerker: Ja ik zie hier op de computer dat je gebeld hebt over de verhuizing maar de medewerker heeft het nog niet ingevoerd. Ik zie het wel op het scherm staan
Ik: WTH? Hoelang gaat dat duren?
Medewerker: zsm, een week
Ik: Damn -.-

Moest daarna nog een keer bellen en na een week deed ie het eindelijk wel

Kreeg achteraf wel een rekening van 50 euro voor "verhuizingskosten" OMG en dan hebben we het nog niet over het beltegoed van mijn 06 -.- Ze zouden mij moet betalen omdat ik een maand geen internet heb gehad en wel voor die maand had betaald (20 euro)

Om zulke dingen wordt ik echt pissed
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll