Wat voor rap vinden jullie goed?
Ook al hou je er niet van, zet toch neer wat je het mooiste vind!
Spam, etc, word gereport.
Ik luister zelf:
Ice Cube, SnoopDogg, en ObieTrice.
kvind dit nummer van ice cube toch het allerbeste:
Ice Cube - In The Late Night Hour
Edit:
Tupac mag ook niet ontbreken, natuurlijk!
