d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kansloze Mensen Op D2jsp
Prev123410Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 23 2008 09:47am
Quote (AfterShock @ Sat, 23 Feb 2008, 14:22)
wat zijn we toch weer vriendelijk :s

gefrustreerd ofzo?

Enorm gefrustreerd. Wacht, ik maak er een topic over.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 23 2008 09:50am
Je had het door, zoveel kansloze topics en mensen. en toch denk je: er moet er nog 1 bij. waarom?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 23 2008 09:51am
Quote (AfterShock @ Sat, Feb 23 2008, 02:22pm)
wat zijn we toch weer vriendelijk :s

gefrustreerd ofzo?


ach, sommigen mensen hier moeten gewoon iedereen in de zijk nemen of afkraken om zich goed te voelen tongue.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 23 2008 10:08am
Quote (Apachai @ Sat, 23 Feb 2008, 16:51)
ach, sommigen mensen hier moeten gewoon iedereen in de zijk nemen of afkraken om zich goed te voelen tongue.gif

En dan zijn er ook nog mensen die zich voordoen als meisje en in hun profiel zaken als 'I LIKE TO HAVE SEX' zetten, om zo arme, naïeve sukkels te misleiden en op te geilen waardoor de forum gold donaties natuurlijk met regelmaat binnenlopen.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 10:47am
Quote (�?NNI @ Sat, Feb 23 2008, 03:47pm)
Enorm gefrustreerd. Wacht, ik maak er een topic over.


Nou waar blijft die dan?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 23 2008 11:03am
Quote (AfterShock @ Sat, Feb 23 2008, 04:47pm)
Nou waar blijft die dan?


wat een kanloze reactie
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 11:55am
Ah ik snap het al er zitten hier veel kinderen die het voor de rest verpesten (ik heb net de sticky gelezen en zo'n topic dat closed werd)

Ik excuseer mij voor mijn bedrag als jullie dachten dat ik zo was
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 23 2008 11:57am
Quote (AfterShock @ Sat, 23 Feb 2008, 18:55)
Ah ik snap het al er zitten hier veel kinderen die het voor de rest verpesten



Kijk, jij snapt het. =(

Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 11:59am
Quote (uNoTopia @ Sat, Feb 23 2008, 05:57pm)
Kijk, jij snapt het. =(


Ja stond in de sticky wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 23 2008 12:34pm
Quote (AfterShock @ Sat, 23 Feb 2008, 18:59)
Ja stond in de sticky wink.gif


je bent nu al een voorbeeldige member

jij mag blijven smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123410Next
Closed New Topic New Poll