d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Commands
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 23 2008 04:08am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 23 2008, 11:06am)
lol wist ik niet tongue.gif die moet je zekeer ook hebben voor graphics mod?


welke? de -direct -txt? nee die heb je niet nodig
tenzij je ze in je data folder geplaats hebt ipv ze te veranderen in de mpq
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 23 2008 04:38am
Quote (Demonsangel @ Sat, 23 Feb 2008, 11:08)
welke? de -direct -txt? nee die heb je niet nodig
tenzij je ze in je data folder geplaats hebt ipv ze te veranderen in de mpq


tja tongue.gif ik speel er niet mee maar ik heb er wel een is eigenlijk alleen een duell ding en ik speel nu pvm omdat er op ladder alleen maar noobs zijn met auradin bug fc hammers enz enz en daar is niksaan dus mn vt staat ook in de verkoop daarom tongue.gif
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 23 2008 05:36am
Je had toch ook -ns? No Sound ofzo?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 23 2008 05:39am
Quote (mUMmY- @ Sat, Feb 23 2008, 12:36pm)
Je had toch ook -ns? No Sound ofzo?


Geen idee, ik weet alleen dat er met maphack een hoop van die commands bijkwamen.
Zelf heb ik nooit iets anders dan skiptobnet en windowed gebruikt, dus ik heb geen idee welke er nu originele commands zijn, en welke van mh komen.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 23 2008 05:52am
Quote (mUMmY- @ Sat, 23 Feb 2008, 13:36)
Je had toch ook -ns? No Sound ofzo?


Klopt, erg handig als je meerdere windows tegelijk open hebt.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 23 2008 05:54am
Quote (triple_han @ Sat, Feb 23 2008, 12:52pm)
Klopt, erg handig als je meerdere windows tegelijk open hebt.


Of als je altijd muziek aan zet en er een hekel aan hebt als er d2 sounds doorheen komen. tongue.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 06:01am
Als je ingame bent singleplayer/online (maakt niet uit) typ dan soundchaosdebug en dan kun je lachen
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 23 2008 06:05am
Quote (AfterShock @ Sat, Feb 23 2008, 01:01pm)
Als je ingame bent singleplayer/online (maakt niet uit) typ dan soundchaosdebug en dan kun je lachen


Werkt allang niet meer volgens mij. =/
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 06:06am
Quote (Skulvar @ Sat, Feb 23 2008, 12:05pm)
Werkt allang niet meer volgens mij. =/


jawel hoor ohmy.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 23 2008 06:14am
Nou click op de smile als je een reactie wil plaatsen en je hebt tientallen 'commands' voor smilie's tongue.gif

This post was edited by Zompy on Feb 23 2008 06:14am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll