d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hey Peeps
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 22 2008 05:14pm
Quote (Flatulence @ Fri, Feb 22 2008, 10:05pm)
Ik denk het niet.


huh.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 22 2008 07:20pm
Voor zover ik weet is 't niet illegaal om die zelda te maken zolang je er maak geen winst aan overhoud..
Maareuh, succes ermee! En zou je me een linkje of wat dan ook willen sturen als het af is? Lijkt me heel erg vet om weer een nieuwe zelda te gaan spelen.
Member
Posts: 820
Joined: Jul 29 2007
Gold: 0.00
Feb 22 2008 07:47pm
hi
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 22 2008 08:08pm
gamemaker. die shit doe ik nu ook op school
ik heb NAZIBREAKOUT

je moet met een SS balk de jodenster laten stuiteren tegen de swastica blokjes. er zit zelfs een cheat in, een verborgen pixel als je erop klikt krijg je 9k punten. ik heb nude pics in de help file en hij zegt
GAME FUCKEN OVER als je dood bent.
en me laadscherm bestaat uit een penis.
gamemaker is wel leuk maar het is erg gelimiteerd imo.. je kan niet verder als een paar 2d spelletjes en al de leuke dingen zijn er natuurlijk al zoals pacman en breakout tetris etc.
je zelda is nog steeds verboden omdat het software is en dat mogt volges mij hier niet gepost worden?>? potentieel keylogging manier.

en verkoop je d2jsp account op eebay ofzo of een ander forum. 03 accounts kan je meschien nog wel wat voor krijgen.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 22 2008 08:09pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 03:08am
Quote (CorvX @ Sat, Feb 23 2008, 01:20am)
Voor zover ik weet is 't niet illegaal om die zelda te maken zolang je er maak geen winst aan overhoud..
Maareuh, succes ermee! En zou je me een linkje of wat dan ook willen sturen als het af is? Lijkt me heel erg vet om weer een nieuwe zelda te gaan spelen.


We zijn nu hard bezig om een werkende beta te maken.. geduld wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 23 2008 03:15am
Quote (Wasbeertje @ Sat, 23 Feb 2008, 03:08)
gamemaker. die shit doe ik nu ook op school
ik heb NAZIBREAKOUT

je moet met een SS balk de jodenster laten stuiteren tegen de swastica blokjes. er zit zelfs een cheat in, een verborgen pixel als je erop klikt krijg je 9k punten. ik heb nude pics in de help file en hij zegt
GAME FUCKEN OVER als je dood bent.
en me laadscherm bestaat uit een penis.
gamemaker is wel leuk maar het is erg gelimiteerd imo.. je kan niet verder als een paar 2d spelletjes en al de leuke dingen zijn er natuurlijk al zoals pacman en breakout tetris etc.
je zelda is nog steeds verboden omdat het software is en dat mogt volges mij hier niet gepost worden?>? potentieel keylogging manier.

en verkoop je d2jsp account op eeebay ofzo of een ander forum. 03 accounts kan je meschien nog wel wat voor krijgen.


game fucken over...
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 24 2008 01:26pm
Welkom back old skool player:P
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 01:54pm
Quote (Zened @ Sun, Feb 24 2008, 07:26pm)
Welkom back old skool player:P


Thanks
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll