Quote (CorvX @ Sat, Feb 23 2008, 01:20am)
Voor zover ik weet is 't niet illegaal om die zelda te maken zolang je er maak geen winst aan overhoud..
Maareuh, succes ermee! En zou je me een linkje of wat dan ook willen sturen als het af is? Lijkt me heel erg vet om weer een nieuwe zelda te gaan spelen.
We zijn nu hard bezig om een werkende beta te maken.. geduld