d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hm Wtf
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold: 10,188.69
Feb 23 2008 03:28pm
Vista heeft bij iedere opening wel weer een nieuwe bug. MacOS & XP ownen allebei zwaar vista.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 23 2008 06:13pm
Quote (Flatulence @ Fri, 22 Feb 2008, 20:17)
Ik snap niet waar iedereen die problemen vandaan haalt... ik heb al geregeld geswitched tussen xp en vista en nog nooit problemen gehad =\


idd
Member
Posts: 1,723
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Feb 23 2008 08:12pm
Quote (Flatulence @ Fri, 22 Feb 2008, 20:17)
Ik snap niet waar iedereen die problemen vandaan haalt... ik heb al geregeld geswitched tussen xp en vista en nog nooit problemen gehad =\


vouch

maar ik heb problemen met andere dingen in combinatie met vista
niet met d2
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 24 2008 02:10am
Ik hoor van heel veel mensen dat ze problemen hebben, vooral met bedrijven.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll