d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vaarwel
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 25 2008 02:33am
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 22:12)
Wie is deze gast ik dacht dat ik de e-hero van d2jsp was?


hijs jou en jij bent hem ?
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 25 2008 10:55am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Feb 25 2008, 08:33am)
hijs jou en jij bent hem ?


serieus, houd op met posts behalen door iedereen als gehawk te beschuldigen.

de hele fucking kern van dutch forum kan nu officieel als weg verklaard worden.
enige die er nog toe behoren zijn tom wuboon bob en heel af en toe nog danny :/

This post was edited by Wasbeertje on Feb 25 2008 10:56am
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 25 2008 11:00am
+1
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 25 2008 11:03am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 25 Feb 2008, 17:55)
serieus, houd op met posts behalen door iedereen als gehawk te beschuldigen.

de hele fucking kern van dutch forum kan nu officieel als weg verklaard worden.
enige die er nog toe behoren zijn tom wuboon bob en heel af en toe nog danny :/


:'( en ik dan
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 25 2008 11:08am
IK KEN JE EGTE NAAM NIET EENS!!??

+je bent 06 ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 25 2008 11:09am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 25 Feb 2008, 18:08)
IK KEN JE EGTE NAAM NIET EENS!!??

+je bent 06 ^^


wessel, en ja dat 06 deel dat kan ik ook niet helpen tongue.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 25 2008 11:19am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 25 Feb 2008, 18:08)
IK KEN JE EGTE NAAM NIET EENS!!??

+je bent 06 ^^


wie zijn multi ben jij dan?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 25 2008 11:21am
Quote (CorvX @ Mon, 25 Feb 2008, 18:19)
wie zijn multi ben jij dan?


edu.. heb je dat nog niet door? tongue.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 25 2008 11:25am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 25 Feb 2008, 18:21)
edu.. heb je dat nog niet door? tongue.gif


aaah ok, ik heb edu ook wel in me msn alleen op block. tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 25 2008 11:52am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 25 Feb 2008, 18:03)
:'( en ik dan


En ik dan? sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll