Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Feb 25 2008, 08:33am)
hijs jou en jij bent hem ?
serieus, houd op met posts behalen door iedereen als gehawk te beschuldigen.
de hele fucking kern van dutch forum kan nu officieel als weg verklaard worden.
enige die er nog toe behoren zijn tom wuboon bob en heel af en toe nog danny :/
This post was edited by Wasbeertje on Feb 25 2008 10:56am