d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hm Vaag Probleem > D2
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 22 2008 08:04am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 22 Feb 2008, 14:16)
maak er gelijk dit van -w -skiptobnet


Ik heb ehm alweer verwijderd, ik dacht 't leuk te vinden om ff te spelen maar dus niet.
Me chars hadden nog 6 dagen tot ze verwijderd waren, dus heb ze allemaal weer ff actief gemaakt en d2 eraf geflikkerd.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 22 2008 08:06am
Quote (CorvX @ Fri, Feb 22 2008, 03:04pm)
Ik heb ehm alweer verwijderd, ik dacht 't leuk te vinden om ff te spelen maar dus niet.
Me chars hadden nog 6 dagen tot ze verwijderd waren, dus heb ze allemaal weer ff actief gemaakt en d2 eraf geflikkerd.


Valt toch tegen he? Ik heb 't vandaag ook weer even gespeeld, en vond het vrij weinig aan.
Ik ga nu even Diablo instaleren, ik ben benieuwd of dat wel nog leuk is.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 08:12am
Quote (CorvX @ Fri, 22 Feb 2008, 15:04)
Ik heb ehm alweer verwijderd, ik dacht 't leuk te vinden om ff te spelen maar dus niet.
Me chars hadden nog 6 dagen tot ze verwijderd waren, dus heb ze allemaal weer ff actief gemaakt en d2 eraf geflikkerd.


haha:P
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 22 2008 08:20am
achjah, als je lang bent weg geweest van d2 en je speelt andere moderne spellen is het idd wat raar om te zien ^^
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 22 2008 08:36am
geef me je passw en kijk ik wel even voor je
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 22 2008 09:10am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 22 Feb 2008, 14:36)
geef me je passw en kijk ik wel even voor je


happy.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 22 2008 09:15am
Quote (Tha_Axid @ Fri, Feb 22 2008, 03:36pm)
geef me je passw en kijk ik wel even voor je


ghehe smile.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 09:57am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 22 Feb 2008, 15:36)
geef me je passw en kijk ik wel even voor je


mij ook dan ^
Member
Posts: 2,633
Joined: Jun 15 2004
Gold: 114.00
Feb 25 2008 02:59am
ik heb d2 ook alweer gezien atm tongue.gif ik zit nu wow te spelen op een private server. best geinig.

je kan gewoon alle instances bijna soloƩn tongue.gif en binnen 2uur ben je level 70.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll