d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Zou Je Met Het Forumgold Doen
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Feb 21 2008 03:47pm
Waarschijnelijk een deel van donaten en de rest voorlopig aan de kant zetten biggrin.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 21 2008 03:49pm
Quote (triple_han @ Thu, 21 Feb 2008, 22:41)
Een iPod!
Overigens zul je geen DF access krijgen als je zomaar van iemand 10 000 fg hebt gekregen, dus die plannen gaan niet door.


is er zowiezo nog kans op in DF te komen.
Je krijgt niet eens meer access als je $25 donate, je moet onderzocht worden of zo.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 21 2008 04:41pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 21 Feb 2008, 22:49)
is er zowiezo nog kans op in DF te komen.
Je krijgt niet eens meer access als je $25 donate, je moet onderzocht worden of zo.


Ik heb toegang gekregen door een 200 fg donatie, ik wou een grijs sterretje en kreeg een blauwe + donor forum acces.
Maar dat is ook al zon jaar geleden.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 02:01am
Tsubasa heeft door 10 negers zen sterretje in een rondje laten veranderen..
Member
Posts: 1,522
Joined: Nov 27 2006
Gold: 5.81
Feb 22 2008 02:18am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 22 Feb 2008, 09:01)
Tsubasa heeft door 10 negers zen sterretje in een rondje laten veranderen..



Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 22 2008 02:41am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 21 Feb 2008, 23:49)
is er zowiezo nog kans op in DF te komen.
Je krijgt niet eens meer access als je $25 donate, je moet onderzocht worden of zo.

Ja het kan wel, met dat onderzoeken bedoelde ik ook dat je er nooit in komt als je dubieus 10k fg ontvangt.
Overigens mis je erg weinig zonder access, de hoeveelheid idioten is bijna net zo groot als in ieder ander forum en de kwaliteit van de topics ligt gelijk met de gemiddelde grasmaaitopic

This post was edited by triple_han on Feb 22 2008 02:42am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 03:05am
Quote (triple_han @ Fri, 22 Feb 2008, 09:41)
Ja het kan wel, met dat onderzoeken bedoelde ik ook dat je er nooit in komt als je dubieus 10k fg ontvangt.
Overigens mis je erg weinig zonder access, de hoeveelheid idioten is bijna net zo groot als in ieder ander forum en de kwaliteit van de topics ligt gelijk met de gemiddelde grasmaaitopic


?_?

Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Feb 22 2008 03:48am
vrij weinig wss >_>
Member
Posts: 19,206
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Feb 22 2008 04:05am
Doe mij maar 25 HC Cl sojs
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 22 2008 04:36am
ik zou me acc flink bij pompen totdat ik eindelijk de uber pvp-char heb die ik altijd al wou
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll