Quote (Tha_Axid @ Thu, 21 Feb 2008, 23:49)
is er zowiezo nog kans op in DF te komen.
Je krijgt niet eens meer access als je $25 donate, je moet onderzocht worden of zo.
Ja het kan wel, met dat onderzoeken bedoelde ik ook dat je er nooit in komt als je dubieus 10k fg ontvangt.
Overigens mis je erg weinig zonder access, de hoeveelheid idioten is bijna net zo groot als in ieder ander forum en de kwaliteit van de topics ligt gelijk met de gemiddelde grasmaaitopic
This post was edited by triple_han on Feb 22 2008 02:42am