d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Voor De Mensen Die Trek Hebben In Een Mana Potion
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 19 2008 09:14am
Quote (NL-JOERI @ Tue, Feb 19 2008, 05:09pm)
Ik ook wel, handig voor Masters Of Hardcore ofzo wink.gif


Meende dat je daar wat anders voor had? biggrin.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 19 2008 09:25am
Quote (Shinobi-tlo @ Tue, 19 Feb 2008, 16:14)
Meende dat je daar wat anders voor had? biggrin.gif


probeer mr eens pille binne te krijge op zown feest..
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Feb 19 2008 09:47am
Quote (JurK. @ Tue, 19 Feb 2008, 17:25)
probeer mr eens pille binne te krijge op zown feest..


eitje wink.gif

Maar ik vraag me af wat ze doen als je in eens met zo n raar flesje binnen komt lopen tongue.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 19 2008 09:47am
Quote (NL-JOERI @ Tue, 19 Feb 2008, 16:47)
eitje wink.gif

Maar ik vraag me af wat ze doen als je in eens met zo n raar flesje binnen komt lopen tongue.gif


nixte eitje.. ligt aan welk feest natuurlijk.. maar bij dingen als sensation.. mijn god, 60000 drugshonde daar man
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 19 2008 10:22am
prijs? biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll