d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vinden Jullie Hiervan?
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 18 2008 03:50pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 23:49)
*Voelt zich niet aangesproken* (heb er meer)


Waarom eigenlijk?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 18 2008 03:52pm
van mij mag ie me keylogge, log tog nooit in.
maar tis gewoon uber zwak omdat te doen.
ik heb een keer een unid dragon shield gerole tegen een 40ed/15ias jewel, 1.09 nog of zo, ik zie dat t unid storm was
maar ik kreeg t nie over mn hart dus heb die vent trug gepmd en trug gerole tongue.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 18 2008 03:53pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Feb 18 2008, 10:50pm)
Waarom eigenlijk?


Aandacht, duh
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Feb 18 2008 03:54pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 22:43)
Denk je er nog steeds zo over als ik zeg dat die keylogger ook op d2jsp werkt? tongue.gif


Waarom zou dat iets veranderen? Dat is gewoon een 14 jarige greedy mentaliteit.

Heb al atlijd alles gamewise legaal kunnen verkijgen zonder al te veel moeite, en als je cheat waarom nog gamen dan?
Er is niks meer aan dan.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 18 2008 04:31pm
een keylogger.. ok is wel cool maar als je ermee gaat scammen word het gay.
en als je 40 euro betaald voor een keylogger word het al helemaal gay aangezien er maar zat gratis variaties zijn die ook net zo undetectable zijn als je ze goed encrypted.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 19 2008 12:02am
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 22:49)
*Voelt zich niet aangesproken* (heb er meer)


lol bewijst weer je inteligentie..
Member
Posts: 1,723
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Feb 19 2008 04:01am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 18 Feb 2008, 22:44)
ja dat doet ie.. aleen ze pakken je toch wel op jsp..


niet als je gewoon gaat traden met die acc...
de fg van die acc vertraden voor items en die op je eigen d2 acc zetten
klaar...

maak gewoon een topic: N hrs -> big packs
bied je 40fg/hr op EUSCL en ben je zo door je fg heen
kan je met je eigen acc al die runetjes voor 35-37fg vertraden en dan heb je toch wat gewonnen smile.gif

This post was edited by yznicari on Feb 19 2008 04:03am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 19 2008 04:11am
Quote (yznicari @ Tue, 19 Feb 2008, 11:01)
niet als je gewoon gaat traden met die acc...
de fg van die acc vertraden voor items en die op je eigen d2 acc zetten
klaar...

maak gewoon een topic: N hrs -> big packs
bied je 40fg/hr op EUSCL en ben je zo door je fg heen
kan je met je eigen acc al die runetjes voor 35-37fg vertraden en dan heb je toch wat gewonnen smile.gif


tuurlijk.. maar andersipchecke ze je>? en dan hebben ze je nog zo dek ik
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll