d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Komt Er Nog Een Nieuwe Game?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 17 2008 06:42am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Feb 17 2008, 01:19pm)
Zat net wat filmpjes van Mythos te bekijken. Ziet er best geinig uit. Wellicht wel leuk om te proberen als die klaar is.


Als je wil kan ik wel je email adres op Mythos forum posten, krijg je misschien een invite.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 17 2008 06:44am
Quote (Skulvar @ Sun, 17 Feb 2008, 14:42)
Als je wil kan ik wel je email adres op Mythos forum posten, krijg je misschien een invite.


Bedankt, maar op het moment is mijn pc erg sloom. Hoop binnenkort een nieuwe te kopen, dus dan kijk ik wel rond. Wil Age Of Empires 3 ook nog spelen.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 17 2008 08:59am
Quote (de_krikke @ Sun, Feb 17 2008, 12:06pm)
Voor pc?!
for Xbox 360® and PLAYSTATION®3.
sad.gif


GTA was leuk, maar nu is het wel een beetje uitgemolken smile.gif tijd voor een nieuwe game van rockstar.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 17 2008 09:03am
Quote (Shinobi-tlo @ Sun, 17 Feb 2008, 15:59)
GTA was leuk, maar nu is het wel een beetje uitgemolken smile.gif tijd voor een nieuwe game van rockstar.


hadden ze, canis canem edit en die moet een vervolg die game is egt gaaaaaaaaf smile.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 17 2008 09:23am
Quote (Tsubasa @ Sun, Feb 17 2008, 10:21am)
Mythos


Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 17 2008 09:35am
Quote (Tsubasa @ Sun, 17 Feb 2008, 16:23)


randebiel.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 17 2008 01:22pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Feb 17 2008, 03:35pm)
randebiel.


I.R.O.N.Y.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 17 2008 01:26pm
Quote (Wasbeertje @ Sun, Feb 17 2008, 07:22pm)
I.R.O.N.Y.


vouch
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 17 2008 03:07pm
ik vind need for speed pro street wel gaaf.

ik zit trouwens aan een aanschaf te denken voor een console.

ik twijfel tussen een ps3 en een 360, prijzen zijn gelijk..toch?

welke kan ik dan beter nemen? ook kwa games enzo.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 17 2008 03:26pm
playstation 3 is duurder volgens mij

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll