d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vind Jij Raar Aan Diablo Ii?
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,093
Joined: Oct 16 2006
Gold: 19,775.00
Feb 17 2008 02:43pm
waarom word het nog gespeeld..
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 17 2008 02:43pm
Dat het spel toch nog veel wordt gespeeld ondanks dat het zo oud is en niet echt veel nieuwe dingen zijn zoals runewoords lvs monsters enz.

Ik zelf was/ben ruim een jaar gestopt maar ik hoorde dat vrienden van me.

Emil, Koen, David, Freek, Rachid (maby kennen jullie hen)

Weer aan het spelen zijn maar niemand mocht eht aan mij vertellen xD. Totdat ik gister door Koen werdt gebelt en hij zei dat ik ook DII moet spelen want het is saai zonder mij tongue.gif

Dus dat vind ik ook raar aan DII het blijft verslavend blijkbaar ook al stoppen we elk jaar en jaar erop spelen we weer (normaal altijd in de zomer) dat al ruim 8jaar ofzo tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 17 2008 02:49pm
Quote (Myatuse @ Sun, 17 Feb 2008, 21:43)
waarom word het nog gespeeld..




Name: HOT-ONE

From: City where drugs and Absinthe is allowed

Gender: Sexy

Active as: PvP'r

Characters I play: Fb/Es Sorc, Hammerdin, Pure Foh, Smiter

Duells(?): You can always PM me for Duells. Fun or Count

Hobby's: D2, Party, Drink, Having fun ofc.

??

en je vind het raar omdat.. je doet het zelf ooknog.. bedenk de redenen die jij hebt en vast een paar hebben anderen ook smile.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 17 2008 03:12pm
Quote (Tsubasa @ Sat, Feb 16 2008, 08:30pm)
Ik vind het raar dat je bijv. Javelins niet kan socketen tongue.gif

Post hier dingen die je raar vind (alleen diablo II related dus niet waarom heeft tsubasa nog geen 100%warn)


een diamand doen in iets wat je weggooit? das pas raar.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 01:36am
ik vind het raar dat je zo makkelijk aan geld komt.. maar er nauwelijks iets mee kan.. en dat de " munt" in d2 stenen zijn..
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 18 2008 06:15am
ik vind desynch raar..

als dat in het echt zo zou zijn.. als je heel hard achter iemand aan zou rennen dat je zou verdwijnen en 100 meter verder weer tevoorschijn komen. of iemand n tik in ze gezicht geven zonder gezien te worden :|
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 18 2008 06:57am
Ik vindt de gems raar, waarom zoveels gems als je de perfect gems al vanaf lvl 18 ( geloof ik ) kan gebruiken, je bent binnen no-time high lvl. bij hardcore enzo snap ik het wel.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 18 2008 10:10am
hoe schiet een meisje 29 pijlen tegelijkertijd.
hoe haalt een necro een menselijk skelet uit een dode worm
hoe ziet een frozen orb er in 3d uit.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 18 2008 10:11am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 18 2008 11:01am
ik vin'dt het raar dat je niet dood kan gaan aan poisen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 11:11am
Quote (Zompy @ Mon, 18 Feb 2008, 18:01)
ik vin'dt het raar dat je niet dood kan gaan aan poisen


zal ik rattengif in je bek proppe? das ook poison vergif you know.. so dan ga je dood >..< niet zo raar ofwel
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll