d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Beste Char Op Diablo > Voor Pvp , Voor Pub En 1on1
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 15 2008 09:57am
Quote (JurK. @ Fri, Feb 15 2008, 03:47pm)
sry maar hyb assa is alleen goed met prebuff en als we prebuff mee gaan tellen wordt t hele verhaal anders. dan maakt zelfs de ghost nog n goeie kans

prebuff = voor mense met kleine ballen


hm muaythai zonder pre>> all
ik pre me tmen assa maar het is het zelfde als precasting es
of pre bo
etc
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 15 2008 09:59am
Quote (JurK. @ Fri, 15 Feb 2008, 16:35)
dit is al vaker besproken en de conclusie was:

hammerdin > barbarian > ele druid > hammerdin

etc etc

dit is de visieuze cirkel. deze 3 characters zijn hoe dan ook t sterkst.


kuch goede smiter owned die alle 3 kuch goede vt ook kuch
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 15 2008 10:03am
Quote (CpTJenJen @ Fri, 15 Feb 2008, 16:59)
kuch goede smiter owned die alle 3 kuch goede vt ook kuch


Een smiter wint niet van een hammerdin... ook een telesmiter niet.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 15 2008 10:09am
Quote (uNoTopia @ Fri, 15 Feb 2008, 17:03)
Een smiter wint niet van een hammerdin... ook een telesmiter niet.


>.<! gewoon w8en tot een hdin hapt..
en zeker een vt
na 1 of 2 foh's happen die eikels al..
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 15 2008 10:12am
Quote (stefan_FFH @ Fri, Feb 15 2008, 04:57pm)
hm muaythai zonder pre>> all
ik pre me tmen assa maar het is het zelfde als precasting es
of pre bo
etc


muaythai gaat neer vs blizz sorcs (l)
hij kan wel vrij goe namelocke, en die mindblast is vreselijk irritant

en pre bo/es/whatever vind ik oneerlijk + je bent een hele tijd je tijd aan het verspillen ipv te duele

Quote (uNoTopia @ Fri, Feb 15 2008, 05:03pm)
Een smiter wint niet van een hammerdin... ook een telesmiter niet.


idd
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 15 2008 10:23am
Quote (Snielsje @ Fri, Feb 15 2008, 01:04pm)
Omdat ik in een topic zag dat er ene kleine discussie onstond welke char het sterkste is.
dus vandaar deze blog.

ik vind ene barbarain het sterkste,
niet echt een reden ofzo,


Nee, hoeft ook niet, welke char 't sterkste is is natuurlijk ook maar een mening. smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 15 2008 10:24am
Quote (Skulvar @ Fri, 15 Feb 2008, 17:23)
Nee, hoeft ook niet, welke char 't sterkste is is natuurlijk ook maar een mening. smile.gif


en dan krijg je altijd weer het equip en skills en natuurlijk de gebruiker verschillen om je oren..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 15 2008 10:25am
Quote (JurK. @ Fri, Feb 15 2008, 04:35pm)
dit is al vaker besproken en de conclusie was:

hammerdin > barbarian > ele druid > hammerdin

etc etc

dit is de visieuze cirkel. deze 3 characters zijn hoe dan ook t sterkst.


Diablo II was eigenlijk ook bedoeld als remake van rock paper scissors.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 15 2008 10:39am
Quote (uNoTopia @ Fri, 15 Feb 2008, 16:03)
Een smiter wint niet van een hammerdin... ook een telesmiter niet.


ja een GOEI hammerdin die zijn er niet zoveel meer hoor
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 15 2008 11:05am
Er is geen beste char denk ik zo, maar de leukste om mee te spelen vond ik amazon.
Maar speel al een hele lange tijd niet meer.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll