Quote (stefan_FFH @ Fri, Feb 15 2008, 04:57pm)
hm muaythai zonder pre>> all
ik pre me tmen assa maar het is het zelfde als precasting es
of pre bo
etc
muaythai gaat neer vs blizz sorcs (l)
hij kan wel vrij goe namelocke, en die mindblast is vreselijk irritant
en pre bo/es/whatever vind ik oneerlijk + je bent een hele tijd je tijd aan het verspillen ipv te duele
Quote (uNoTopia @ Fri, Feb 15 2008, 05:03pm)
Een smiter wint niet van een hammerdin... ook een telesmiter niet.
idd