d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie Gaat Er Winnen In Amerika? > Politiek
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 15 2008 01:21am
ik zou het niet weten, ze lopen best wel gelijk op toch?
Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold: 2.75
Feb 15 2008 03:01am
McCain schijnt niet zo snugger te zijn, Clinton lijkt me een ramp als president. Doe dan maar Obama

Al lijkt het me wel lollig als er weer zo een schandaal zal zijn met Clinton alleen maar om haar man te pesten (monica lewatski, week veel hoe ze heet) laugh.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 15 2008 05:51am
Quote (reaper_666 @ Fri, Feb 15 2008, 09:01am)
McCain schijnt niet zo snugger te zijn, Clinton lijkt me een ramp als president. Doe dan maar Obama

Al lijkt het me wel lollig als er weer zo een schandaal zal zijn met Clinton alleen maar om haar man te pesten (monica lewatski, week veel hoe ze heet) laugh.gif


haha
maar die je hoeft in Amerika niet slim te zijn om president te worden kijk maar naar bush etc

aan zompy
ja ze lopen gelijk op wink.gif
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 15 2008 07:03am
Ik denk dat Obama de meeste kans maakt. Hij komt me het meest sympathiek over op de televisie.
Maarja, zoals er al is gezegd, de verkiezingen in Amerika zijn één grote show.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Feb 15 2008 08:01am
obamamamama want hillary is scheisse imo
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Feb 15 2008 08:15am
Barack Obama
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 15 2008 09:53am
Vrouw als president?
doe dan maar Obama, wordt toch kapot geschoten krijgen ze weer een nieuwe...
want zo is amerika..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll