d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heeft Iemand Zon Ding Te Koop > 2e Hands
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 15 2008 11:32am
Quote (stefan_FFH @ Fri, Feb 15 2008, 06:17pm)
doe je iets met kinderen (werk)


Nee man!
Ik wil gewoon spelen!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 15 2008 12:48pm
Quote (Skulvar @ Fri, 15 Feb 2008, 18:32)
Nee man!
Ik wil gewoon spelen!


hehe ^

zijn die duur ja?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 15 2008 02:43pm
Quote (Skulvar @ Fri, Feb 15 2008, 05:32pm)
Nee man!
Ik wil gewoon spelen!


heb hem net gekocht lauwe shit man pff

hoe oud ben jij eigenlijk?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 15 2008 03:55pm
Quote (stefan_FFH @ Fri, Feb 15 2008, 09:43pm)
heb hem net gekocht lauwe shit man pff

hoe oud ben jij eigenlijk?


17, en BBDG check link prijs staat erbij. smile.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 16 2008 01:13am
Quote (Skulvar @ Fri, 15 Feb 2008, 22:55)
17, en BBDG check link prijs staat erbij. smile.gif


ow valt wel mee voor zo'n leuk speeltje.. smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll