Quote (Malakas @ Thu, Feb 14 2008, 02:00pm)
Ik krijg over 3 weken weer een nieuwe pup, duitse herder.
maar ik weet geen naam, hebben jullie enige suggesties?
Die van ons heet Junkie, past misschien wel bij je.
Hebben we zo genoemd omdat de vrouw waar we 'm gekocht hadden fan was van Herman Brood, en een van de hondjes Herman had genoemd, naar haar favoriete artiest.
Daar hebben wij hem dus ook maar naar vernoemd.