d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Weet Iemand Welk Spel...
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 09:59am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Feb 14 2008, 03:58pm)
nee is van een nieuwer spel ik heb het gehad maar ben het al weer kwijt saai spel btw..

trailer is nep en saai en dat liedje is echt gay..


Welk spel was het dan? tongue.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 14 2008 10:08am
Quote (Skulvar @ Thu, Feb 14 2008, 03:59pm)
Welk spel was het dan? tongue.gif


diablo 3 !
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll