d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Series > Welke Volgen Jullie
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 13 2008 12:17pm
Quote (??NNI @ Wed, Feb 13 2008, 06:51pm)
Ik ook. Plus de zoveelste heruitzendingen van 'The Fresh Prince Of Bel-Air', 'The Simpsons', 'Southpark' en 'Family Guy'. Af en toe pik ik ook eens een 'Seinfield'-aflevering mee.


The fresh prince of bel-air blijft hiliarisch. Net zoals that 70 show en my wife & kids! En sinds kort is men moeder volledig in de ban van Sara, plezant voor enkele dagen maar langer hoeft het voor mij niet.
Vroeger volgde ik ook nog de serie Roswell.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 13 2008 12:23pm
Kent iemand nog de serie sliders?
Daar keek ik vroeger echt elke dag naar...
Het ging over 4 mensen die noodgedwongen van de ene dimensie naar de andere reisden, in de hoop dat ze terug naar hun eigen dimensie konden.

Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 13 2008 12:25pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, 13 Feb 2008, 19:23)
Kent iemand nog de serie sliders?
Daar keek ik vroeger echt elke dag naar...
Het ging over 4 mensen die noodgedwongen van de ene dimensie naar de andere reisden, in de hoop dat ze terug naar hun eigen dimensie konden.

http://mywebpages.comcast.net/pccranford/sliders.jpg


wel eens gezien ja, een aflevering tenminste, waarin die ouwe vent precies op de president daar leek of zo
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 13 2008 12:27pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, Feb 13 2008, 07:23pm)
Kent iemand nog de serie sliders?
Daar keek ik vroeger echt elke dag naar...
Het ging over 4 mensen die noodgedwongen van de ene dimensie naar de andere reisden, in de hoop dat ze terug naar hun eigen dimensie konden.

<IMG alt="" src="http://mywebpages.comcast.net/pccranford/sliders.jpg">


Klinkt me vrij bekend in de oren. Reisden ze niet via een gsm ofzoiets?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 13 2008 12:31pm
Well, die oude vent was een professor en die jonge kerel was een soort leerling van hem.
Dat meisje was een vriendin van die kerel, en (toeval) die zwarte is per ongeluk met hun naar die dimensies gevlogen, rembrant the crying man heete hij.

en ja, die 'GSM' of wat het ook is, was de opener naar die dimensie, maar dat had een eigen willetje en opende een dimensie wanneer hij wou en maar 1 keer per dimensie ofzo,
In elke dimensie kwamen ze dan natuurlijk hun alter ego's tegen die elk een belangrijke rol speelden in de wereld etc...
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 12:32pm
Quote (�?NNI @ Wed, Feb 13 2008, 06:51pm)
Ik ook. Plus de zoveelste heruitzendingen van 'The Fresh Prince Of Bel-Air', 'The Simpsons', 'Southpark' en 'Family Guy'. Af en toe pik ik ook eens een 'Seinfield'-aflevering mee.


Eigenlijk dus heel comedy central behalve Frasier, hun beste serie!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 13 2008 12:36pm
Quote (WemyNM @ Wed, 13 Feb 2008, 19:58)
http://www.zone-sf.com/images/taken.jpg

Paar jaar geleden deze serie gekeken.
Vond hem geniaal.
Ik kijk echter nauwelijks tv, laat staan series.


Token, on Sci-fi, was inderdaad top. Ook Rome vond ik de moeite waard. Mijn vriendin volgt De Gouden Kooi, dus ik soms ook.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 12:38pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Feb 13 2008, 06:36pm)
Token, on Sci-fi, was inderdaad top. Ook Rome vond ik de moeite waard. Mijn vriendin volgt De Gouden Kooi, dus ik soms ook.


de gouden kooi vind ik nou echt BAGGER xD
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 13 2008 12:41pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Feb 13 2008, 07:36pm)
Token, on Sci-fi, was inderdaad top. Ook Rome vond ik de moeite waard. Mijn vriendin volgt De Gouden Kooi, dus ik soms ook.


Rome was inderdaad de moeite. Maar da's ook alweer een tijdje geleden.
Er is een tijdje geleden ook zo'n serie over Napoleon geweest, maar die was ik na de eerste aflevering al direct beu.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 13 2008 01:27pm
Ik volgde vroeger Expeditie Robinson. En volg nu alleen een documentaire op NLD3, Rock!.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll