d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Ga Deze Zomer Naar Brazil! > Ja
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Feb 13 2008 07:08am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 14:00)
Ik vroeg ook geen toestemming om wat te vragen


hoe kun je toestemming vragen om wat te vragen? huh.gif
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 07:09am
Quote (mrs.piggy @ Wed, Feb 13 2008, 11:36am)
Een vriendin van me heeft 11 maanden in Panama gezeten voor uitwisseling.
Ze heeft er geen spijt van dat ze het heeft gedaan, maar desondanks zou ze het geen tweede keer meer doen.
Ze heeft wat problemen gehad met haar gastouders enzo, maar natuurlijk ook wel verschillende leuke ervaringen opgedaan.


details please dit vraagt om een juicy story
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 07:26am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 13 2008, 12:53pm)
leg dat eens uit


ik zal wel even voor hem antwoorden zodat
je wordt er erg zelfstandig van
je leert veel want je bent uit je beschermde omgeving

snap je zelf toch ook wel?

Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 07:30am
Quote (mod-termi @ Wed, Feb 13 2008, 01:08pm)
hoe kun je toestemming vragen om wat te vragen?  huh.gif


Simpel: Mag ik jou wat vragen?

Maar dat wist je zelf (hopelijk) ook wel
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 07:32am
Quote (Stofzuiger @ Wed, Feb 13 2008, 01:30pm)
Simpel: Mag ik jou wat vragen?

Maar dat wist je zelf (hopelijk) ook wel


hou op met die spam wil je?

dit is een serieuze topic
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 07:33am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Feb 13 2008, 01:32pm)
hou op met die spam wil je?

dit is een serieuze topic


ja baas
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 13 2008 07:33am
doe de groeten daar in braziliƫ smile.gif
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 07:38am
Quote (Mesingel @ Wed, Feb 13 2008, 01:33pm)
doe de groeten daar in braziliƫ smile.gif


Groeten terug!
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 13 2008 07:38am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 14:38)
Groeten terug!
maar ... jij woont toch niet in braziliƫ ? :<
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 13 2008 07:39am
naja, veel plezier in Brazil !!
Lekker in de zon liggen ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll