☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ik Ga Deze Zomer Naar Brazil! > Ja
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 631
Replies: 36
Track Topic
mod-termi
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
587.10
#11
Feb 13 2008 07:08am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 14:00)
Ik vroeg ook geen toestemming om wat te vragen
hoe kun je toestemming vragen om wat te vragen?
Stofzuiger
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#12
Feb 13 2008 07:09am
Quote (mrs.piggy @ Wed, Feb 13 2008, 11:36am)
Een vriendin van me heeft 11 maanden in Panama gezeten voor uitwisseling.
Ze heeft er geen spijt van dat ze het heeft gedaan, maar desondanks zou ze het geen tweede keer meer doen.
Ze heeft wat problemen gehad met haar gastouders enzo, maar natuurlijk ook wel verschillende leuke ervaringen opgedaan.
details please dit vraagt om een juicy story
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#13
Feb 13 2008 07:26am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 13 2008, 12:53pm)
leg dat eens uit
ik zal wel even voor hem antwoorden zodat
je wordt er erg zelfstandig van
je leert veel want je bent uit je beschermde omgeving
snap je zelf toch ook wel?
Stofzuiger
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#14
Feb 13 2008 07:30am
Quote (mod-termi @ Wed, Feb 13 2008, 01:08pm)
hoe kun je toestemming vragen om wat te vragen?
Simpel: Mag ik jou wat vragen?
Maar dat wist je zelf (hopelijk) ook wel
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#15
Feb 13 2008 07:32am
Quote (Stofzuiger @ Wed, Feb 13 2008, 01:30pm)
Simpel: Mag ik jou wat vragen?
Maar dat wist je zelf (hopelijk) ook wel
hou op met die spam wil je?
dit is een serieuze topic
Stofzuiger
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#16
Feb 13 2008 07:33am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Feb 13 2008, 01:32pm)
hou op met die spam wil je?
dit is een serieuze topic
ja baas
Mesingel
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1,015.00
#17
Feb 13 2008 07:33am
doe de groeten daar in braziliƫ
Stofzuiger
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#18
Feb 13 2008 07:38am
Quote (Mesingel @ Wed, Feb 13 2008, 01:33pm)
doe de groeten daar in braziliƫ
Groeten terug!
Mesingel
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1,015.00
#19
Feb 13 2008 07:38am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 14:38)
Groeten terug!
maar ... jij woont toch niet in braziliƫ ? :<
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#20
Feb 13 2008 07:39am
naja, veel plezier in Brazil !!
Lekker in de zon liggen ^^
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact