☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Even Voorstellen
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 545
Replies: 25
Track Topic
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#11
Feb 13 2008 07:34am
stefan_FFH, hij zat er op van het begin hoor.
Quote (Stofzuiger @ Wed, Feb 13 2008, 10:56am)
En hoe kom je aan zon ster? hoge postcount?
Meer moet niet gezegd worden
Stofzuiger
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#12
Feb 13 2008 07:35am
Quote (Ov2rkill @ Wed, Feb 13 2008, 01:34pm)
stefan_FFH, hij zat er op van het begin hoor.
Meer moet niet gezegd worden
Maak je mij nou belachelijk?
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#13
Feb 13 2008 07:38am
Quote (Ov2rkill @ Wed, Feb 13 2008, 01:34pm)
stefan_FFH, hij zat er op van het begin hoor.
Meer moet niet gezegd worden
eh?
zeg maar gewoon Stefan
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#14
Feb 13 2008 07:38am
welkom
Mesingel
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1,015.00
#15
Feb 13 2008 07:38am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 14:35)
Maak je mij nou belachelijk?
vind ik idd ook wel laag hoor overkill
en stefan_FFH zit er niet van 't begin bij, kheb al mense gezien die eind 2005 registered zijn
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#16
Feb 13 2008 07:39am
Als jullie dat al als een belediging opnemen, goh, veel geluk hier nog dan.
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#17
Feb 13 2008 07:44am
nu heeft Ov2rkill gelijk
het is geen belediging.. al weet ik niet wat het wel is
Stofzuiger : je zal nog wel meer van die dingen naar je hoofd krijgen hoor..
Met nieuwe mensen zijn ze hier niet echt zachtjes zeg maar
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#18
Feb 13 2008 07:49am
Quote (Ov2rkill @ Wed, 13 Feb 2008, 14:39)
Als jullie dat al als een belediging opnemen, goh, veel geluk hier nog dan.
Ja, hoor! Bolleboos! Is dit hoe jij 'nieuwe' d2jsp-members wil ontvangen? Schavuit!
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#19
Feb 13 2008 08:03am
Quote (??NNI @ Wed, Feb 13 2008, 01:49pm)
Ja, hoor! Bolleboos! Is dit hoe jij 'nieuwe' d2jsp-members wil ontvangen? Schavuit!
da canni!
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#20
Feb 13 2008 08:11am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 13 Feb 2008, 10:42)
bijna niemand speelt hier nog diablo
nou ik speel het nog wel
welkom
als je wat vragen hebt kan je altijd pmen
en een TT=trusted tag die krijg je als je genoeg trade
en goede manieren laat zien
doneren
goede guilds opzoeken helpt daar bij
zoals tex's rangers, southforte private guild helps ook wel denk ik
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact