d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Even Voorstellen
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 13 2008 07:34am
stefan_FFH, hij zat er op van het begin hoor.

Quote (Stofzuiger @ Wed, Feb 13 2008, 10:56am)
En hoe kom je aan zon ster? hoge postcount?


Meer moet niet gezegd worden ohmy.gif
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 07:35am
Quote (Ov2rkill @ Wed, Feb 13 2008, 01:34pm)
stefan_FFH, hij zat er op  van het begin hoor.



Meer moet niet gezegd worden ohmy.gif


Maak je mij nou belachelijk?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 07:38am
Quote (Ov2rkill @ Wed, Feb 13 2008, 01:34pm)
stefan_FFH, hij zat er op van het begin hoor.



Meer moet niet gezegd worden ohmy.gif


eh?
zeg maar gewoon Stefan wink.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 13 2008 07:38am
welkom
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 13 2008 07:38am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 14:35)
Maak je mij nou belachelijk?
vind ik idd ook wel laag hoor overkill

en stefan_FFH zit er niet van 't begin bij, kheb al mense gezien die eind 2005 registered zijn
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 13 2008 07:39am
Als jullie dat al als een belediging opnemen, goh, veel geluk hier nog dan.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 13 2008 07:44am
nu heeft Ov2rkill gelijk tongue.gif
het is geen belediging.. al weet ik niet wat het wel is biggrin.gif

Stofzuiger : je zal nog wel meer van die dingen naar je hoofd krijgen hoor..
Met nieuwe mensen zijn ze hier niet echt zachtjes zeg maar smile.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 13 2008 07:49am
Quote (Ov2rkill @ Wed, 13 Feb 2008, 14:39)
Als jullie dat al als een belediging opnemen, goh, veel geluk hier nog dan.

Ja, hoor! Bolleboos! Is dit hoe jij 'nieuwe' d2jsp-members wil ontvangen? Schavuit!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 08:03am
Quote (??NNI @ Wed, Feb 13 2008, 01:49pm)
Ja, hoor! Bolleboos! Is dit hoe jij 'nieuwe' d2jsp-members wil ontvangen? Schavuit!


da canni!
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 13 2008 08:11am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 13 Feb 2008, 10:42)
bijna niemand speelt hier nog diablo
nou ik speel het nog wel

welkom
als je wat vragen hebt kan je altijd pmen
en een TT=trusted tag die krijg je als je genoeg trade
en goede manieren laat zien
doneren
goede guilds opzoeken helpt daar bij wink.gif


zoals tex's rangers, southforte private guild helps ook wel denk ik

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll