d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboydegekste En Co
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:50pm)
keep your friends close.
but your enemy's even closer.

ik ben niet aan het inlikken

ik doe normaal


Je bent hielen aan het likken

Maarja moet jij weten..

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:52pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:51)
Je bent hielen aan het likken

Maarja moet jij weten..


wrom begin je er dan over?

d8 dat dat nutteloos was?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 04:52pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:51)
Je bent hielen aan het likken

Maarja moet jij weten..


Tja de 1 plaatst een link naar de Trade Rules in zijn signature, de ander likt hielen, en de ander zit 14 uur per dag op jsp het Nederlandse forum vol te spammen.

Ieder zo zijn ding, he?
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:53pm
Quote (uNoTopia @ Tue, Feb 12 2008, 10:52pm)
Tja de 1 plaatst een link naar de Trade Rules in zijn signature, de ander likt hielen, en de ander zit 14 uur per dag op jsp het Nederlandse forum vol te spammen.

Ieder zo zijn ding, he?


Hoe kom je aan die 14 uur?

reported for spam
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 04:55pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:53)
Hoe kom je aan die 14 uur?

reported for spam


Een goede journalist houdt zijn bronnen geheim.

In dit geval ben ik even de journalist, ok?
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:55pm
Quote (uNoTopia @ Tue, Feb 12 2008, 10:55pm)
Een goede journalist houdt zijn bronnen geheim.

In dit geval ben ik even de journalist, ok?


poging tot humor: gefaald
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:56pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:55)
poging tot humor: gefaald


poging tot grappig zijn.

het blijft een poging..
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 04:57pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:55)
poging tot humor: gefaald


Okee man, de volgende keer probeer ik wat anders.

Wel jammer dat het je goedkeuring niet kan dragen. sad.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:57pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:56pm)
poging tot grappig zijn.

het blijft een poging..


verzin zelf eens wat mbo-er
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:58pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:57)
verzin zelf eens wat mbo-er


^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll