d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Daar Gaan We Weer > Stage..
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 11 2008 12:24pm
ah damn, stage komt er voor mij ook weer aan. laatste stage was echt saai niks te doen zat gewoon daar 8uur waarvan ik maar 1 uurtje iets te doen had. ~~
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 11 2008 02:09pm
niets aan vind ik maja ik doe niet echt ''stage'' meer leerkontrakt (1dag per week school)
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 11 2008 02:12pm
Quote (Malakas @ Mon, 11 Feb 2008, 19:24)
ah damn, stage komt er voor mij ook weer aan. laatste stage was echt saai niks te doen zat gewoon daar 8uur waarvan ik maar 1 uurtje iets te doen had. ~~


laptop draadloos internet iets voor jou? biggrin.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 12 2008 12:44am
nieuwe dag smile.gif vast wel weer een hoop te doen... wink.gif en jullie? smile.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 12 2008 06:02am
Quote (Mesingel @ Mon, 11 Feb 2008, 19:18)
omdat werk < gamen? tongue.gif


precies

nee ik werk wel, maar niet overdag.

savond werk ik als kok. paar avonden per week. maja heb ook nog n beetje huiswerk soms.. al bij al tog wel veel vrije tijd, dat wel tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 12 2008 06:55am
werk je alleen 's avonds als kok??
aha, je bent dus part-time kok?? xD
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 12 2008 08:10am
Quote (Apachai @ Tue, 12 Feb 2008, 13:55)
werk je alleen 's avonds als kok??
aha, je bent dus part-time kok?? xD


nou, ik werk dus in een hotel, waar alleen savonds eters zijn smile.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 12 2008 08:24am
Quote (JurK. @ Tue, Feb 12 2008, 02:10pm)
nou, ik werk dus in een hotel, waar alleen savonds eters zijn smile.gif


welk hotel?

Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 12 2008 08:25am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 12 Feb 2008, 15:24)
welk hotel?


Bastion in RSD
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 12 2008 08:27am
Quote (JurK. @ Tue, Feb 12 2008, 02:25pm)
Bastion in RSD


haha
daar rijd ik elke dag langs
heb altijd het gevoel dat daar nou nooit iemand komt^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll