☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Daar Gaan We Weer > Stage..
Prev
1
2
3
4
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1245
Replies: 69
Track Topic
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#11
Feb 11 2008 12:24pm
ah damn, stage komt er voor mij ook weer aan. laatste stage was echt saai niks te doen zat gewoon daar 8uur waarvan ik maar 1 uurtje iets te doen had. ~~
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#12
Feb 11 2008 02:09pm
niets aan vind ik maja ik doe niet echt ''stage'' meer leerkontrakt (1dag per week school)
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#13
Feb 11 2008 02:12pm
Quote (Malakas @ Mon, 11 Feb 2008, 19:24)
ah damn, stage komt er voor mij ook weer aan. laatste stage was echt saai niks te doen zat gewoon daar 8uur waarvan ik maar 1 uurtje iets te doen had. ~~
laptop draadloos internet iets voor jou?
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#14
Feb 12 2008 12:44am
nieuwe dag
vast wel weer een hoop te doen...
en jullie?
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#15
Feb 12 2008 06:02am
Quote (Mesingel @ Mon, 11 Feb 2008, 19:18)
omdat werk < gamen?
precies
nee ik werk wel, maar niet overdag.
savond werk ik als kok. paar avonden per week. maja heb ook nog n beetje huiswerk soms.. al bij al tog wel veel vrije tijd, dat wel
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#16
Feb 12 2008 06:55am
werk je alleen 's avonds als kok??
aha, je bent dus part-time kok?? xD
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#17
Feb 12 2008 08:10am
Quote (Apachai @ Tue, 12 Feb 2008, 13:55)
werk je alleen 's avonds als kok??
aha, je bent dus part-time kok?? xD
nou, ik werk dus in een hotel, waar alleen savonds eters zijn
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#18
Feb 12 2008 08:24am
Quote (JurK. @ Tue, Feb 12 2008, 02:10pm)
nou, ik werk dus in een hotel, waar alleen savonds eters zijn
welk hotel?
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#19
Feb 12 2008 08:25am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 12 Feb 2008, 15:24)
welk hotel?
Bastion in RSD
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#20
Feb 12 2008 08:27am
Quote (JurK. @ Tue, Feb 12 2008, 02:25pm)
Bastion in RSD
haha
daar rijd ik elke dag langs
heb altijd het gevoel dat daar nou nooit iemand komt^^
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact