d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kings Of Chaos Fans?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 10 2008 03:30pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, 10 Feb 2008, 21:45)
zeker ik kijk het elke ochtend en elke avond, ik heb nog geen aflevering gemisd


haha, goed gegokt biggrin.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 10 2008 04:24pm
Speelt die orc dude nog? Ik ben zijn naam kwijt maar hij was de enige die die #1 een beetje aankon.. ( Dikke kans dat niemand snapt watk bedoel. tongue.gif )
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Feb 10 2008 06:53pm
Quote (uNoTopia @ Sun, 10 Feb 2008, 23:24)
Speelt die orc dude nog? Ik ben zijn naam kwijt maar hij was de enige die die #1 een beetje aankon.. ( Dikke kans dat niemand snapt watk bedoel. tongue.gif )


orcoo , the relentless etc

lol das denk ik ruwweg geschat 5 jaar terug
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 11 2008 09:14am
Quote (Noob-Style. @ Mon, 11 Feb 2008, 01:53)
orcoo , the relentless etc

lol das denk ik ruwweg geschat 5 jaar terug


Ja die, daar zat ik toen bij. tongue.gif Orc00 hehe
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 11 2008 09:52am
Blah, ooit gespeeld, nooit ver meegekomen. tongue.gif
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 12 2008 08:45am
In de 1ste 5 ages was Koc leuk. maar na die tijd is die community veel verder uit gedunt enz. in de Lordstriker en Orc00 tijd devil.gif

This post was edited by Shinobi-tlo on Feb 12 2008 08:46am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll