d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Guide To Close Topics@this Section
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Feb 10 2008 12:09pm
Als er topics zijn die naar jouw mening onterecht zijn gesloten, PM mij dan met de link naar de topic en waarom het naar jouw mening onterecht gesloten is.

Ik zal dan kijken of het inderdaad onterecht gesloten is, mocht dit het geval zijn (het kan voorkomen aangezien dit forum vol staat met spam zijn de goede topics haast niet te herkennen) dan zal ik het laten heropenen.
Mocht het topic terecht gesloten zijn dan zal ik je terug PM'en met de reden waarom het gesloten is.

Er hoeft dus geen guide te komen voor buitenlandse moderators, er zijn al richtlijnen hoe ze om moeten gaan met internationale forums, helaas gaat dit niet altijd even goed.

Trouwens, het meerendeel van de topics op de eerste pagina zijn terecht gesloten, daar valt niets aan te ontkennen.

En nog iets, als je iemand ziet spammen, het helpt niet om zelf ook te gaan spammen. Het is niet zo moeilijk om in te zien dat degene die in andere delen op d2jsp klagen over de spammers in het nederlandse forum zelf ook lopen te spammen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll