Gefeliciteerd, ik heb het zelf 2x gehaald naar 61 en in het seizoen daarna 1x naar 71, alle 3 de keren niet gehaald.
Ik heb daar zo lang over gedaan dat ik er geen zin meer in had.

Quote (�?NNI @ Sun, 10 Feb 2008, 17:33)
Ja, het gaat wel als je je tekstcodering op 'Westers' zet. Ik zal weleens een naamverandering vragen.
PM njaguar en vraag hem wat de mogelijkheden zijn voor jouw naam, als het goed is geeft hij je sowieso een gratis naamverandering.
Ik weet alleen niet of je je naam naar wat dan ook kan veranderen of dat je alleen de symbolen mag laten aanpassen.