d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eerste Ladder Slasher Master Quest > En Heb Het Gehaald :)
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 10 2008 08:42am
Quote (Sjaakje007 @ Sun, 10 Feb 2008, 15:37)
De truuk is om te blijven klikken.


Mhm, maar dan ga ik dood. tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 10 2008 09:18am
mijn pc kan dit spel helaas niet aan sad.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 10 2008 09:24am
Ik wou 't graag nog eens spelen, maar 'Login Failed. Disconnected from server.'
Heeft vast iets met mijn accountnaam te maken. Sukkels.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Feb 10 2008 10:08am
Quote (�?NNI @ Sun, 10 Feb 2008, 17:24)
Ik wou 't graag nog eens spelen, maar 'Login Failed. Disconnected from server.'
Heeft vast iets met mijn accountnaam te maken. Sukkels.


Het feit dat je niet te pm-en bent neem ik aan ook?
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 10 2008 10:12am
Gefeliciteerd! =)
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 10 2008 10:33am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 10 Feb 2008, 17:08)
Het feit dat je niet te pm-en bent neem ik aan ook?

Ja, het gaat wel als je je tekstcodering op 'Westers' zet. Ik zal weleens een naamverandering vragen.
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 10 2008 10:49am
Quote (xxrey-apoxx @ Sun, Feb 10 2008, 02:27pm)
net me eerste mq gedaan in ls en heb het gehaald 2 guild points voor de guild en heb nu een samurai
wist niet dat mq eazy was lolz wink.gif


Ok, ik ben eens opnieuw begonnen met ladder slasher.
Hoe houden jullie dat vol? M'n arm begaf het bijna toen ik lvl 3 werd, teveel klikken. :s
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Feb 10 2008 11:14am
je moet wat geluk hebben met items vinden ik denk dat ik voor 3 to 400 fg items gekocht hebt en gevonden items verkocht voor 800 to 1 k denk ik nu smile.gif
het is niet moeilijk gewoon klikken en je hoeft niet eens zo snel te klikken
Member
Posts: 3,895
Joined: Aug 5 2006
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Feb 10 2008 12:15pm
Gefeliciteerd, ik heb het zelf 2x gehaald naar 61 en in het seizoen daarna 1x naar 71, alle 3 de keren niet gehaald.

Ik heb daar zo lang over gedaan dat ik er geen zin meer in had. tongue.gif

Quote (�?NNI @ Sun, 10 Feb 2008, 17:33)
Ja, het gaat wel als je je tekstcodering op 'Westers' zet. Ik zal weleens een naamverandering vragen.

PM njaguar en vraag hem wat de mogelijkheden zijn voor jouw naam, als het goed is geeft hij je sowieso een gratis naamverandering.
Ik weet alleen niet of je je naam naar wat dan ook kan veranderen of dat je alleen de symbolen mag laten aanpassen. smile.gif

Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Feb 10 2008 12:21pm
[QUOTE=RestrainedLove,Sun, Feb 10 2008, 06:15pm]Gefeliciteerd, ik heb het zelf 2x gehaald naar 61 en in het seizoen daarna 1x naar 71, alle 3 de keren niet gehaald.

Ik heb daar zo lang over gedaan dat ik er geen zin meer in had. tongue.gif


je moet maar net geluk hebben is net als the raffle lottery winnen lolz

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll